|
کدخبر: 243034

هشدار باشگاه رئال به آنچلوتی / از این دو بازیکن بیشتر استفاده کن

گفته می شود باشگاه رئال مادرید از کارلو آنچلوتی درخواست کرده که در ادامه رقابت‌ها از فدریکو والورده و ادواردو کاماوینگا بیشتر استفاده کند.

اگرچه رئال مادرید در بازی سه‌شنبه خود مقابل پاری‌سن ژرمن یک شکست خفیف را تجربه کرد و هنوز برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا شانس دارد اما طی یکی، دو روز گذشته انتقادات زیادی نسبت به عملکرد تیم کارلو آنچلوتی مطرح شده و حتی برخی شایعات حاکی از آن بوده که در صورت حذف لوس بلانکوس از چمپیونزلیگ، احتمال برکناری سرمربی ایتالیایی در پایان فصل بسیار بالاست.

البته انتقادات از تیم کارلو آنچلوتی تا حدودی بی‌جا هم نبوده است. رئال مادرید در طول دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن یک نمایش ناامید کننده را از خود ارائه داد و به نوعی در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف فرانسوی خود ناتوان بود.‌ از طرفی تعویض‌های دیرهنگام سرمربی ایتالیایی نیز یکی دیگر از مسائلی است که باعث انتقادات علیه او شده است.

در همین راستا ABC مدعی شده که باشگاه رئال مادرید از عملکرد این تیم مقابل پاری‌سن ژرمن بسیار نگران شده و به همه اعضای تیم هشدار داد که با این گونه بازی هیچ عنوانی تا پایان فصل تضمین شده نیست. هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید حضور دیرهنگام فدریکو والورده را در زمین درک نکرده‌اند، آن هم درست زمانی که رئال مادرید به شدت برای کنترل توپ به این بازیکن احتیاج داشت.

رئال مادرید از کار آنچلوتی درخواست کرده که در ادامه مسابقات تیم فیزیکی تری را برای حضور در میدان آماده کند و در این راستا فدریکو والورده و ادواردو کاماوینگا را بیشتر در زمین قرار دهد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر