|
کدخبر: 146396

دیگو سیمئونه: ممکن است اخراج شوم

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید در مورد اظهارنظر عجیب و اخیر خود توضیح داد.

فوتبال دیگو سیمئونه: ممکن است اخراج شوم

اتلتیکومادرید چهارشنبه شب و در دیدار مقابل تیم ناشناخته کورنیا در کوپا دل ری مغلوب شد و وداع غیرمنتظره ای با این رقابت ها داشت. دیگو سیمئونه در پایان ان مسابقه مدعی شد ممکن است در پایان این فصل اتلتیکومادرید را ترک کند و حالا او در آستانه دیدار مقابل بیلبائو در لالیگا در مورد آن واکنش جنجالی توضیح داده است.

دیگو سیمئونه گفت: "وقتی کسی می خواهد حرف دلش را بزند، تلاش برای توضیح احساسات دشوار است. طبیعی است که هر کسی پیام من را را به روش خود تفسیر کنم، اما من همیشه صادقم و همیشه فکر می کنم که مدیران باشگاه اتلتیکومادرید می توانند فردا من را اخراج کنند. من همیشه با رویکرد نگاه به بازی پیش رو زندگی می کنم و شما می توانید آنگونه که می خواهید حرفم را تفسیر کنید. من پیش از این نیز در کنفرانس های مطبوعاتی خود گفته ام که در اتلتیکو مادرید بسیار خوشحالم. ما دوران گذار را سپری کرده و در تورنمنتی دشوار مانند لالیگا فصل بسیار خوبی را سپری می کنیم.

اگر فصل بعد نیز هدایت اتلتیکومادرید را بر عهده داشته باشم به دنبال راه حل خواهیم بود. فوتبال بسیار تغییر پذیر است ، اما شما باید تمام احتمالات را در نظر بگیرید و من مشکلی با تصمیمات باشگاه نخواهم داشت. دیروز توانستیم در سرما و برف تمرین کرده و برای بازی آماده شویم. اما امروز تمرین کردن مقدور نبود و ما به دنبال گزینه هایی برای رسیدن به بهترین شرایط هستیم. البته زمین مسابقه برای دیدار مقابل بیلبائو در بهترین شرایط ممکن قرار خواهد داشت."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها