|
کدخبر: 148208

یوونتوس با گل رونالدو اینتر را مغلوب می کند

میشل پلاتینی، اسطوره فوتبال فرانسه میلان را مدعی اصلی قهرمانی در سری آ معرفی کرد.

یوونتوس و اینتر فردا شب در دیداری حساس و تعیین کننده در چارچوب رقابت های سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. میشل پلاتینی که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ یوونتوس محسوب می شود، مدعی شد این تیم فردا شب با تک گل کریستیانو رونالدو اینتر را شکست خواهد داد.

میشل پلاتینی گفت: "پائولو دیبالا بازیکنی مانند رونالدو یا مسی نیست و نمی تواند به عنوان یک رجیستا در میدان نقش آفرینی کند. دیبالا یک بازی ساز هجومی است که به عنوان مهاجم بازی می کند.

من همیشه سعی می کنم از مقایسه پرهیز کنم، اما می توانم بگویم که دیبالا قطعا در یک زمینه بهتر از من است، او ۴۰ سال جوان تر است. من به سبک بازی دیبالا علاقه بسیاری دارم. او مانند بازیکنانی چون مارادونا، عمر سیوری یا نیمار است. البته شاید دیبالا به اندازه این بازیکنان بااستعداد نباشد، اما باید دید در ادامه او چگونه در میدان ظاهر خواهد شد.

دیدار یوونتوس برابر اینتر؟ به نظر من یوونتوس با تک گل کریستیانو رونالدو اینتر را مغلوب خواهد کرد. البته دیدار هیجان انگیزی در راه خواهد بود. اما برای فتح اسکودتو باید میلان را نیز در نظر داشته باشید. آنها همیشه نتیجه دلخواه خود را گرفته، صدرنشین هستند و متوقف نخواهند شد. سری آ در این یک نبرد واقعی است."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها