|
کدخبر: 170413

دومین سفارش کونته به اینتر

آنتونیو کونته برای فتح دوباره اسکودتو و موفقیت در اروپا درخواست هایی از مدیران اینتر داشته است.

اینتر در دومین فصل حضور کونته روی نیمکت خود با اقتدار موفق به فتح سری آ شد و حالا چالش بعدی این تیم ادامه این روند در فصل آتی است. اینتر تا به حال ۱۹ بار موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا شده و در صورت تکرار این اتفاق در فصل بعد، می تواند دومین ستاره را روی لباس خود الصاق بکند و بعد از یوونتوس تبدیل به دومین تیمی شود که به این افتخار دست یافته است.

خواسته اول آنتونیو کونته حفظ ستاره های اصلی اینتر مانند روملو لوکاکو، اشرف حکیمی، لائوتارو مارتینز و الساندرو باستونی برای فصل بعد و رد هر گونه پیشنهادی در مورد فروش آنهاست. همچنین سرمربی ایتالیایی اینتر خواهان حضور یک دروازه بان ذخیره مطمئن مانند خوان موسو شده و معتقد است رادو گزینه ذخیره مناسبی برای سمیر هندانوویچ نیست. هر چند کاپیتان اینتر در این فصل نیز بارها متزلزل ظاهر شده و گل های بدی دریافت کرد.

همچنین خرید یک بازیکن جانشین برای اشرف حکیمی نیز در بین خواسته های کونته از مدیران نراتزوری دیده شده است. نام بازیکنانی چون مارکوس آلونسو و امرسون پالمیری مطرح شده و به نظر می رسد در تابستان امسال یک مدافع چپ پا لباس اینتر را بر تن خواهد کرد. یک مهاجم ذخیره باکیفیت و همچنین یک هافبک گلزن به جای آرتورو ویدال نیز بخش پایانی برنامه کونته برای فصل تابستان است. ویدال و الکسیس سانچس، دو ستاره شیلیایی اینتر دستمزد بالایی دریافت می کنند و احتمال جدایی آنها در تابستان بسیار زیاد است.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها