|
کدخبر: 160925

لواندوفسکی بهترین شماره ۹ جهان است؟

چیرو ایموبیله، ستاره لاتزیو مدعی شد رابرت لواندوفسکی بهترین مهاجم نوک جهان است.

فوتبال  لواندوفسکی بهترین شماره ۹ جهان است؟

فصل گذشته چیرو ایموبیله، گلزن ایتالیایی و باتجربه بیانکوچلستی در کورسی نفسگیر و تماشایی موفق شد بالاتر از ستاره هایی مانند رابرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو جایزه ارزشمند کفش طلای اروپا را از آن خود کند. حالا و در آستانه تقابل فردا شب بایرن مونیخ و لاتزیو در آلمان، چیرو ایموبیله در مورد تغییرات فوتبال و البته درخشش ستاره لهستانی بایرن مونیخ صحبت کرده است.

چیرو ایموبیله گفت: "من در هر مسابقه فوتبال و در هر لیگی که تماشا می کنم، عملکرد مهاجمان را مورد بررسی قرار می دهم. خودخواهی بخشی از کار هر مهاجمی است. ما وقتی دروازه را می بینیم فقط به آن فکر می کنیم و این یک مسئله غریزی است. بسیاری از گل های من ناشی از تلاش، بازی تیمی و حرکاتم بوده و باقی آن نیز کاملا غریزی هستند.

سیمونه اینزاگی نیز هرگز تسلیم نمی نشد. البته من چند فیلم از بازی های اینزاگی را دیده ام و او گاهی ارسال پاس گل را به گلزنی ترجیح می داد. با این حال فوتبال تغییر کرده است. اکنون باید به بازیکنانی مانند رابرت لواندوفسکی شبیه بود و این بسیار مهم است. لواندوفسکی یک مهاجم کامل بوده که همیشه سعی می کند از حد خود فراتر رود و در حال حاضر بهترین شماره ۹ جهان محسوب می شود."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر