|
کدخبر: 119695

از مدافع پرحاشیه استقلال چه خبر؟

مدافع یاغی استقلال پس از اخراج و بازگشت به اردوی آبی پوشان، تبدیل به یکی از بازیکنان محبوب این تیم شده است.

فوتبال از مدافع پرحاشیه استقلال چه خبر؟

محمد دانشگر در این فصل داستان پر فراز و نشیبی داشت. مدافع استقلال که زیر نظر استراماچونی تبدیل به یکی از مهره های اصلی تیم شد و در تیم مجیدی نیز عصای دست فرهاد بود، این فصل را با حواشی متعددی پشت سر گذاشت.

دانشگر چند هفته پیش و پس از اینکه در تمرینات تیم با وریا غفوری درگیر شد، توسط مجیدی از تیم کنار گذاشته شد ولی پس از مدتی با حضور در جلسه کمیته انضباطی باشگاه و عذرخواهی از کادرفنی تیم، به تمرینات تیم بازگشت.

اما مدافع یاغی آبی پوشان پس از دیدار با پیکان بازهم خبرساز شد و پس از انتشار یک استوری جنجالی، برای دومین بار از تیم اخراج شد و حتی رسانه رسمی باشگاه استقلال از قول فرهاد مجیدی نوشت که دانشگر دیگر در این تیم جایی ندارد.

اما داستان دربی برای دانشگر متفاوت بود. مدافع آبی پوشان که به همراه فرشید باقری از تیم کنار گذاشته شده بودند، چند روز قبل از بازی با پرسپولیس با ابراز ندامت از رفتارشان، بخشیده شدند ولی دانشگر برخلاف باقری، به دلیل مصدومیت نمی توانست در تمرینات حاضر شود. مدافع استقلال که در تمرینات پیش از شهرآورد غایب بود، ناگهان در آخرین تمرین تیم پیش از بازی بزرگ خودش را به فرهاد مجیدی رساند و اعلام کرد که با وجود مصدومیت قصد دارد مقابل پرسپولیس بازی کند.

شایعات رنگ واقعیت به خود گرفتند. دانشگر مصدوم، دربی را از دست نداد و در ترکیب فیکس تیم مجیدی حاضر شد و در دقیقه ۹۳ با باز کردن دروازه پرسپولیس، استقلال و مجیدی را در جام حذفی، حفظ کرد و آنها با برتری در ضربات پنالتی، راهی دیدار فینال شدند.

محمد دانشگر در تمرین امروز استقلال چهره ای خندان و خوشحال داشت و به نظر می رسد گلزنی در دربی بدجوری به این مدافع ساخته است و طعم شیرین باز کردن دروازه رقیب را به خوبی حس کرده است. در حالیکه قرارداد این بازیکن در انتهای این فصل به پایان می رسد، باید منتظر ماند و دید مدیران استقلال موفق به حفظ ستاره خود خواهند شد یا خیر.

 

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر