|
کدخبر: 146195

بهانه نمی آورم اما اینتر بدشانس بود

الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر مدعی شد هنوز فصل برای این تیم تمام نشده و بازی های زیادی مانده است.

نراتزوری عصر امروز در شرایطی مغلوب سمپدوریا شد که فرصت های خوبی را از دست داده و در نهایت نتوانست بالاتر از میلان در صدر جدول قرار گیرد. الساندرو باستونی، مدافع ایتالیایی معتقد است اینتر در بازی امروز بدشانس بوده و از حالا به فکر دیدار دشوار بعدی برابر رم خواهد بود. اگر میلان امشب برابر یوونتوس پیروز شود، فاصله اینتر با صدر به چهار امتیاز خواهد رسید.

الساندرو باستونی گفت: "من فکر می کنم در بخش های مختلف مسابقه بدشانس بودیم. اینتر ابتدا صاحب یک ضربه پنالتی شد که از این فرصت استفاده نکردیم و چند دقیقه بعد همه چیز برعکس شده و سمپدوریا توانست از روی نقطه پنالتی دروازه ما را باز کند. در ادامه واکنش خوبی نشان دادیم، اما گلزنی برای اینتر دشوار شده و در نهایت آنچه دیدید رخ داد. البته هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل وجود دارد و اینتر با این یک شکست متوقف نخواهد شد.

آیا بارندگی به نفع حریف بود؟ بله، اما نه خیلی زیاد، به این دلیل که ما موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم. البته من نمی خواهم بهانه گیری کنم و بیشتر خودمان را سرزنش می کنم، زیرا قادر به گلزنی نبودیم. ما از قدرت تیم خود باخبریم، حالا برای دیدار برابر رم آماده شده و تلاش می کنیم در بازی بعدی پیروز شویم."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر