|
کدخبر: 163161

پیرلو: خودمان شرایط را دشوار کردیم

آندره آ پیرلو بازی کردن در مقابل تیم هایی با سبک تورینو را دشوار توصیف کرد.

فوتبال پیرلو: خودمان شرایط را دشوار کردیم

یوونتوس دیروز به تساوی ۲-۲ مقابل تورینو رضایت داده و دو امتیاز حساس دیگر را نیز در کورس فتح اسکودتو از دست داد. آندره آ پیرلو، سرمربی جوان و تحت فشار یوونتوس در پایان این مسابقه مدعی شد این خود بازیکنان یوونتوس هستند که شرایط را برای خودشان در جریان بازی دشوار می سازند.

آندره آ پیرلو گفت: "ما بازی را خوب شروع کرده و از تورینو پیش افتادیم و این سخت ترین کار در برابر تیم هایی است که دفاع می کنند. طبق معمول زندگی را برای خودمان پیچیده و دشوار کردیم. ما به نیمه دوم متفاوت امیدوار بودیم، اما بلافاصله مرتکب اشتباه شده و مجبور شدیم برای جبران تلاش کنیم. ما باید یاد بگیریم که حتی یک ثانیه هم نباید تمرکز خود را از دست بدهیم، زیرا در لحظه از دست دادن توپ مجازات می شویم.

وقتی در مقابل تیم هایی بازی می کنید که خیلی عقب دفاع می کنند، هجوم به سمت فضاها دشوار است، بنابراین شما باید از جناحین وارد شده و سعی کنید به بازی عرض بدهید. ما این تاکتیک را به خصوص در مواجهه با تیم هایی که ۵ بازیکن دفاع می کنند امتحان می کنیم. باید ارسال های دقیقی داشته و با تعداد نفرات بالا در محوطه حاضر شوید.

بعد از گل دوم، ما بازی را به حالت اول برگرداندیم، یک بار به دیرک زدیم و کریستیانو رونالدو نیز فرصت گلزنی داشت. در مقابل تیم هایی که یک سوم پایانی خود را بسته اند، ما نمی توانیم توپ را سریع حرکت دهیم، زیرا فضایی وجود ندارد و این موضوع کاملا طبیعی است.

اشتباهات چه بازیکن باشید، چه سرمربی و چه داور رخ می دهد. ما باید کاملا متمرکز مانده و متوجه شرایط فعلی باشیم. وقتی پیروز نشوید نمی توانید راضی باشید. ما می دانیم که باید پیشرفت کنیم و تلاش ما کسب پیروزی است، زیرا این هدف به همه کمک می کند تا آرامش پیدا کنند."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر