|
کدخبر: 145977

پیرلو: از این میلان فقط مالدینی را می شناسم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس در مورد اهمیت کریستیانو رونالدو در تیمش صحبت کرد.

 یوونتوس فاصله ای ۱۰ امتیازی با میلان صدرنشین داشته و در صورت شکست برابر این تیم در دیدار فردا شب تقریبا شانسی برای فتح اسکودتو نخواهد داشت. آندره پیرلو در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حاضر شده و اذعان داشت تیمش برای کسب برتری مقابل میلان باید در شرایط خوبی قرار داشته باشد.

آندره پیرلو گفت: "ما امروز صبح تست کرونا دادیم و منتظر نتیجه هستیم. بعد از ظهر خواهیم فهمید که آیا مورد دیگری نیز وجود خواهد داشت یا خیر، در حال حاضر ما فقط منتظر هستیم. سال ۲۰۲۱ را با پیروزی و نگرشی مثبت آغاز کردیم. ما بازی به بازی پیش رفتیم، سپس شرایط جدول را طی ماه های پیش رو ارزیابی خواهیم کرد. دیدار مقابل میلان قطعا یک مسابقه مهم بوده، اما تعیین کننده نیست. بازی میلان- یوونتوس همیشه جذاب است.

من در میلان بازی های زیادی انجام داده و پیروزی های فراوانی کسب کرده ام. برای من این یک دیدار مهم است، حتی اگر باشگاه خیلی تغییر کرده باشد. من از میلان فعلی فقط پائولو مالدینی را می شناسم.

باید مراقب باشیم، میلان در بازپس گیری توپ و حملات سریع مهارت دارد آنها با دو یا سه پاس به دروازه می رسند، ما باید از نظر فنی خوب بوده و در مورد ضد حملات حریف دقت به خرج دهیم.

وابستگی یوونتوس به کریستیانو رونالدو؟ ما از ابتدا سعی کردیم از ویژگی های رونالدو نهایت بهره را برده و کاری کنیم او در مقابل دروازه تعیین کننده باشد. رونالدو در همه تیم ها سرنوشت ساز بوده و طبیعی است که وقتی قهرمانی مثل او را در اختیار داری، به این بازیکن وابسته باشی. زلاتان ابراهیموویچ نیز برای میلان بازیکنی مهم است، زیرا او شیوه بازی روسونری را تغییر داده است."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها