|
کدخبر: 157841

منچستریونایتد باید به جذب برونو فرناندز افتخار کند

خوزه پسیرو، سرمربی اسبق تیم اسپورتینگ اذعان کرد منچستریونایتد باید به جذب برونو فرناندز افتخار کند.

برونو فرناندز از زمان انتقال به اولدترافور بهترین بازیکن این تیم بوده و در ۱۴ ماه اخیر چهار بار عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر را از آن خود کرده است. خوزه پسیرو، مربی سابق برونو فرناندز در پرتغال مدعی شد حتی کریستیانو رونالدو نیز چنین شروع فوق العاده ای در اولدترافورد نداشته است.

خوزه پسیرو گفت: "وقتی زمان معمول تمرین به پایان می رسید، برونو فرناندز ناهار خود را در باشگاه میل کرده و سپس به تماشای بازی تیم های زیر ۱۹ سال یا ۲۳ سال می رفت. او بیشتر از دیگر بازیکنان علاقمند به تماشای این مسابقات بود. برونو می خواست بازیکنان جدید و جوان را ملاقات کرده و با آنها صحبت کند تا از شرایط و اوضاع آنها مطلع شود. برونو فرناندز به دیدن فوتبال بیش از حد علاقه داشت و در کل او برای فوتبال زندگی می کند.

بروو علاقه زیادی به تمرین بیش از اندازه دارد و برای متوقف کردن او باید سرمربی به این بازیکن دستور بدهد، وگرنه برونو دست از تمرین نمی کشد. به نظر من جذب او یک انتقال فوق العاده برای منچستر یونایتد بود. برونو فرناندز بازیکن گران قیمتی نبود و اگر رقمی را که یونایتد برای او پرداخت کرده را با عملکرد، گل ها و پاس های گل او و پیشرفت تیم مقایسه کنید متوجه می شوید این مبلغ زیاد نبوده است.

حتی رونالدو هم مثل برونو هم نبود و وقتی کریستیانو وارد یونایتد شد به زمان بیشتری احتیاج داشت. فکر می کنم همه باید به برونو افتخار کنند و من نه به عنوان یک دوست، بلکه به عنوان یک پرتغالی و یک طرفدار فوتبال صحبت می کنم.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر