|
کدخبر: 147440

اگر قهرمانی می خواهیم، باید لیورپول را ببریم

سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد معتقد است تیمش نباید شانس خوب کنونی برای کسب قهرمانی را از دست بدهد.

منچستریونایتد پس از بازی با کسب ۳۳ امتیاز پایین تر از لیورپول در رتبه دوم لیگ برتر قرار دارد. شیاطین سرخ یک بازی هم کمتر از صدرنشین انجام داده اند و می توانند با برتری بر برنلی به صدر جدول برسد. یونایتد از سال ۲۰۱۳ و با بازنشستگی سر الکس فرگوسن دیگر نتوانسته فاتح لیگ برتر شود و امسال که سیتی و لیورپول قدرت فصول گذشته را ندارند، شاید بهترین شانس را برای قهرمانی مهیا می بیند.

منچستر فصل را خیلی خوب شروع نکرد ولی در هفته های اخیر توانسته امتیازات خوبی کسب کند و در حال حاضر در یک قدمی صدر قرار دارد.

داوید دخیا که سال ۲۰۱۱ از اتلتیکو به یونایتد پیوست و سال ۲۰۱۳ توانست قهرمانی لیگ را با این تیم تجربه کند، به هم تیمی هایش هشدار داد که نباید این فرصت خوب را از دست بدهند: « دو فصل زیر نظر الکس فرگوسن شانس اول قهرمانی بودیم و ۲۰۱۳ تنها قهرمانی ام در لیگ را جشن گرفتم. از آن سال به ندرت شانس قهرمانی داشته ایم و معتقدم فصل جاری بهترین موقعیت ممکن را داریم تا بار دیگر عنوان نخست لیگ را کسب کنیم. این یک شانس طلایی است و باید برایش بجنگیم و تا روز آخر مبارزه کنیم. نباید این فرصت خوب را از دست داد.»

دخیا ادامه داد: « باید در هر بازی برای برد وارد زمین شویم و تا جایی که می توانیم سه امتیازها را کسب کنیم. درست است که هنوز تا پایان فصل بازی های زیادی باقیمانده اما این شانس را داریم تا به صدر برسیم و باید برنلی را مغلوب کنیم(امشب ۲۳.۴۵). سپس لیورپول حریف مستقیم مان را پیش رو داریم و اگر هدف مان قهرمانی است، باید این دست بازی ها را برنده شویم.»

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها