|
کدخبر: 155510

گواردیولا: آرتتا همه چیز را در مورد فوتبال می داند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تمجید ویژه‌ای از میکل آرتتا انجام داد.

منچسترسیتی در ادامه روند فوق العاده خود طی هفته‌های گذشته امشب در برابر آرسنال قرار گرفت و موفق شد با تک گل رحیم استرلینگ پیروز از زمین مسابقه خارج شود تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نزدیک تر شده باشد.

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: " همانطور که انتظارش را داشتیم بازی دشواری بود و سختی زیادی کشیدیم. بازی برابر آرسنال و تیم میکل آرتتا دشوار است به همین خاطر اعتبار زیادی به بازیکنانم بابت این پیروزی می‌دهم. میکل همه چیز را در مورد فوتبال می داند. این را به خاطر این که دوست من است نمی گویم. او بسیار باهوش است و من از تماشای تیم‌های او چیزهای زیادی یاد می گیرم. امروز چیزی یاد گرفتم که می توانم در آینده از آن استفاده کنم. او همه چیز را در مورد فوتبال می داند."

گواردیولا در ادامه گفت: " مردم به پیروزی‌های ما نگاه می‌کنند. آنها گمان می‌کنند که ما کار آسانی انجام می‌دهیم. من انتظار این را نداشتم. از آنچه که این تیم انجام می دهد خیلی خوشحالم. پیروزی ۱-۰ در چنین مسابقاتی چیزی است که ما خیلی به آن احتیاج داریم. ما چهار بازی پشت سرهم در لیگ برتر خواهیم داشت و می دانیم که چه کاری می خواهیم انجام دهیم. ما به دنبال برداشتن یک گام بزرگ دیگر هستیم."

گواردیولا درباره مارتین اودگارد: "او یک استعداد بزرگ است. او بازیکن درخشان رئال مادرید بوده و وقتی در این تیم بازی می کنید قطعا خوب هستید."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر