|
کدخبر: 155015

گواردیولا: من الهام بخش آرتتا نبوده ام

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از میکل آرتتا پرداخت.

فوتبال گواردیولا: من الهام بخش آرتتا نبوده ام

میکل آرتتا در دوران حضور روی نیمکت منچسترسیتی به عنوان دستیار پپ گواردیولا کار می کرد و او همیشه این سرمربی اسپانیایی را مورد ستایش قرار داده است. اما در آستانه دیدار منچسترسیتی مقابل آرسنال در لیگ برتر، پپ گواردیولا مدعی شد تاثیری روی روند مربیگری آرتتا نداشته و او خودش همه چیز را آموخته است.

پپ گواردیولا گفت: "هدف ما هنگام حضور در هر مسابقه ای کسب یک دستاورد جدید و نه حفظ یک روند است. حالا نیز هدف ما هنگام نزدیک شدن به پایان فصل افزایش شانس قهرمانی در لیگ برتر است و ما به همین روند ادامه می دهیم. میکل آرتتا نیاز به کمک کسی ندارد و کاملا برای مقابله با چنین شرایطی آماده شده است. او شخص مهمی در زندگی من است. زمانی ما در دوران حضور در منچستر ارتباط زیادی با هم داشتیم و همه چیز به خوبی پیش می رفت.

من هرگز الهام بخش آرتتا نبوده ام و او هر چه می داند خودش یاد گرفته است. من هرگز تاثیری روی آرتتا نداشته ام و باید از خود او و کادر فنی اش تمجید کرد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که آرتتا در ماه های آخر به من نشان می دهد همه سرمربیان به زمان نیاز دارند و او نیز از این قاعده مستثنی نیست. در دو ماه گذشته و در همه مسابقات آرسنال بهتر از حریف بازی کرده است.

باید جوری بازی کرد که سزاوار کسب نتیجه باشیم، اما گاهی اوقات شما می بازید و نمی توانید شرایط را کنترل کنید. آرسنال در بازی های اخیر همیشه از نظر کنترل بازی، ایجاد موقعیت های بیشتر و موقعیت ندادن و حفظ دروازه بهتر از حریف بوده است."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها