|
کدخبر: 152759

واکنش کلوپ به دو اشتباه مرگ بار آلیسون بکر

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول درباره اشتباهات عجیب آلیسون بکر در دیدار برابر منچسترسیتی صحبت کرد.

لیورپول امشب در ورزشگاه آنفیلد میزبان تیم صدرنشین منچسترسیتی بود و نهایتا با نتیجه دور از انتظار ۴-۱ از حریف خود شکست خورد؛ موضوعی که باعث شد شاگردان یورگن کلوپ تا حدود زیادی از تکرار عنوان قهرمانی فصل گذشته ناامید شوند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول درباره شکست سنگین تیمش مقابل منچسترسیتی گفت: " فکر می کنم در طول مسابقه موقعیت‌های زیادی در اختیار منچسترسیتی قرار دادیم و همه شاهد بودند که دو فرصت خیلی بچه گانه به آنها دادیم. با این وجود در دیگر دقایق بازی عملکرد خوبی داشتیم و فکر می‌کنم اگر در سایر مسابقات نیز اینگونه بودیم حالا فاصله مان با منچستر سیتی راین قدر نبود."

اشتباهات عجیب آلیسون بکر: " در مورد صحنه گل اول می‌توانم بگویم که بازیکنان زیادی را در اطرافش برای پاس دادن نمی دید اما در مورد گل دوم چیز خاصی نمی توانم بگویم؛ احتمال دارد که یک لحظه پایش بی حس شده باشد. او پیش از این چندین بار دروازه لیورپول را نجات داده اما امشب دو اشتباه مرتکب شد. در همه مسابقات چنین اشتباهاتی ممکن است رخ دهد اما در برابر منچستر سیتی می تواند با قیمت کشته شدن شما تمام شود."

دیدار سخت برابر لستر: " برنامه ما برای آن مسابقه متفاوت است اما اگر مثل بیشتر دقایق این مسابقه بازی کنیم می توانیم هر حریفی را شکست دهیم. اصلی ترین هدف ما در این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است و در ادامه تمام تلاش خود را برای این موضوع به کار خواهیم گرفت."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها