|
کدخبر: 154904

با یک هت تریک، امباپه را با مسی مقایسه می کنید؟

لودیوک جولی ستاره فرانسوی سابق بارسلونا معتقد است هنوز برای مقایسه کیلیان امباپه با لیونل مسی زود است.

پی اس جی دو روز پیش با درخشش کیلیان امباپه توانست بارسا را ۱-۴ در نوکمپ شکست دهد تا بیش از نیمی از راه صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را طی کند.

بسیاری معتقدند امباپه با این درخشش مسیر خود برای رسیدن به توپ طلا را هموار کرده و اگر با پی اس جی قهرمان اروپا شود، این مهم قطعی است.

لودیک جولی که سابقه بازی برای هر دو تیم بارسا و پی اس جی را دارد، در تحلیل خود از این بازی گفت: « بارسا تیمی کوچک جلوه داده شد چرا که پی اس جی فوق العاده خوب کار کرد و بزرگی اش را نشان داد. بارسا تیمی است که به پایان یک نسل رسیده ولی نباید بازی کامل پی اس جی را انکار کرد.»

درخشش امباپه در نوکمپ: « این بهترین سناریوی ممکن برای درخشش او بود. او با قدرت و سرعت خود بلای جان مدافعان بارسا بود و از ۴ فرصتی که داشت، سه گل به ثمر رساند.»

مقایسه با مسی: « امباپه از نظر من به زودی برنده توپ طلا می شود ولی هنوز نیاز به ثبات و تداوم دارد. کاری که مسی در ۱۵ سال انجام داده را نباید با هت تریک در یک بازی مقایسه کرد. امباپه فوق العاده بود ولی برای مقایسه با لیونل مسی هنوز نیاز به سال ها درخشش دارد. این مقایسه ها بی معنا هستند.

باید به امباپه اجازه داد کارش را انجام دهد بدون اینکه هیچ فشاری روی او باشد. امباپه قرار نیست مسی جدید باشد، او کیلیان امباپه دنیای فوتبال است. او نزدیک ترین فوتبالیست برای به ارث بردن افتخارات مسی و رونالدو است.»

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها