|
کدخبر: 152145

رونمایی جالب گریزمان از پیپو اینزاگی بارسلونا!

ستاره فرانسوی بارسلونا در پایان بازی شب گذشته برابر گرانادا به تمجید ویژه از فرانکی دی یونگ پرداخت.

بارسلونا بعد از یک شروع پرفراز و نشیب طی هفته های گذشته به یک ثبات نسبی دست یافته و نتایج خوبی کسب کرده است. آنها که بعد از پیروزی برابر تیم‌های کورنیا و رایووایوکانو به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری راه یافته بودند، شب گذشته در برابر گرانادا قرار گرفتند.

برخلاف انتظار این گرانادا بود که ابتدا با دو گل از بارسلونا پیش افتاد و درحالیکه بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد و حذف بلوگرانا قطعی به نظر می رسید، آنتوان گریزمان موفق به گلزنی شد تا امیدهای بارسا زنده شود. چند لحظه بعد جوردی آلبا گل تساوی را به ثمر رساند.

این اما پایان کار نبود و تیم رونالد کومان در ۲ وقت اضافه ۱۵ دقیقه ای، با ارائه یک بازی شجاعانه و هجومی سه گل دیگر هم برابر حریف به ثمر رساندند، تا کامبکی به یادماندنی را رقم بزنند.

ابتدا گریزمان با ضربه سر گل سوم را زد ولی گرانادا از روی نقطه پنالتی کار را برابر کرد. در وقت اضافه دوم، فرانکی دی یونگ روی ریباند شوت مسی توانست گل چهارم را بزند و سپس جوردی آلبا با زدن گل پنجم، کار را تمام کرد.

این ششمین گل دی یونگ در ۱۳بازی گذشته بود و او سه پاس گل هم در این مقطع داده است.

گریزمان در مصاحبه پس از بازی که دی یونگ نیز در کنارش حضور داشت گفت: « خیلی عذاب کشیدیم و پس از زدن گل سوم، کمی افت کردیم و حریف به خوبی استفاده کرد و توانست گل تساوی را بزند. نمی دانم چه شد که عقب کشیدیم ولی خوشبختانه فرانکی مثل پیپو اینزاگی ظهور کرد و با زدن گل چهارم، ورق را برگرداند.»

مقایسه غیرمنتظره گریزمان، خنده های دی یونگ را به دنبال داشت. اینزاگی سال ها با پیراهن یوونتوس، میلان و تیم ملی ایتالیا خوش درخشید و استاد استفاده از ریباندها برای گلزنی و البته قرار گرفتن در منطقه آفساید بود. او زمانی بازنشسته شد که دی یونگ تنها ۱۵ سال داشت. پیپو اکنون سرمربی بنونتو است.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها