|
کدخبر: 150228

سرمربی سابق رئال مادرید، گزینه جانشینی گتوزو

به نظر می رسد رافا بنیتز اصلی‌ترین گزینه ناپولی در صورت برکناری جنارو گتوزو خواهد بود.

فوتبال سرمربی سابق رئال مادرید، گزینه جانشینی گتوزو

در دسامبر سال ۲۰۱۹ بود که باشگاه ناپولی جنارو گتوزو را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد. اسطوره باشگاه میلان در ابتدا نتایج ضعیفی در این تیم کسب کرد اما رفته رفته توانست شرایط را تا حدودی تغییر دهد و در پایان فصل با این تیم جام قهرمانی کوپا ایتالیا را بالای سر ببرد.

ناپولی در فصل جدید نیز با هدایت جنارو گتوزو پا به مسابقات گذاشت. با این حال تیم سرمربی ایتالیایی طی هفته های اخیر نتایج پرنوسان کسب کرده است و همین موضوع باعث شده که آنها در رده ششم جدول رقابت های سری آ قرار بگیرند.

از طرف دیگر ناپولی اخیراً در دیدار سوپر جام ایتالیا مقابل یوونتوس شکست خورد؛ همچنین بعد از آن در سری آ کار را به هلاس ورونا واگذار کرد تا انتقادات از جنارو گتوزو و تیمش به اوج خود برسد. در همین ارتباط گاتزتا دلو اسپرت گزارشی را منتشر کرده و مدعی شده که اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی اصلا از عملکرد جنارو گتوزو راضی نیست و اگر شرایط این تیم طی ۱۰ روز آینده تغییر نکند، سرمربی ایتالیایی برکنار خواهد شد.

گاتزتا همچنین ادعا می کند که رافا بنیتز که پیش از این نیز هدایت ناپلی ها را برعهده داشته و از رابطه بسیار خوبی با دی لورنتیس برخوردار است اصلی‌ترین گزینه برای هدایت این باشگاه به حساب می‌آید.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها