|
کدخبر: 143134

ادعای جنجالی کومان در مورد صحنه مشکوک راموس

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا مصاحبه ای جنجالی در مورد رئال مادرید داشته است.

دیشب رئال مادرید در شرایطی موفق به غلبه بر ایبار شد که بسیاری معتقدند برخورد توپ به دست سرخیو راموس در دقیقه ۸۲ پنالتی بوده است، اما این اتفاق رخ نداد و رئال مادرید در نهایت پیروز شد. حالا رونالد کومان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل وایادولید تاکید کرد این صحنه هند بوده و باید علیه رئال مادرید پنالتی اعلام می شده است.

رونالد کومان گفت: "از نظر من این صحنه پنالتی بود. من معیارهای VAR را درک نمی کنم و این موضوع را بعد از بازی مقابل رئال مادرید نیز گفتم، زیرا مواردی وجود دارد که قابل فهم نیست. اگر از ۱۰ نفر سوال کنید که آیا صحنه روز گذشته پنالتی بود یا نه، ۹ نفر پاسخ مثبت می دهند. اما داور تصمیم گرفت پنالتی نگیرد و ما از همین حالا نیز از خیلی از مسائل باخبریم. هر بار که پیروز نمی شویم یک قدم به عقب برمی داریم. هنوز بازی های زیادی در پیش داریم و ممکن است اتفاقات فراوانی رخ دهد. مشکل تساوی مقابل والنسیا نبوده و مشکل این است که ما امتیازات زیادی را از دست می دهیم. در حال حاضر بارسلونا دیگر فرصت هیچ اشتباهی ندارد."

مصاحبه اخیر لیونل مسی: "برای من نیازی به انجام مصاحبه نیست، زیرا من هر روز می بینم که لیونل مسی چقدر انگیزه داشته و مشتاق بازی کردن در ترکیب بارسلونا است. من نمی دانم مسی در مصاحبه اش چه گفته و در ادامه صحبت های او را خواهیم دید."

شرایط مصدومیت عثمان دمبله: "او دیروز در کنار بازیکنان ذخیره بارسلونا تمرین کرد و اگر همه چیز به صورت عادی پیش برود، دمبله باید در تاریخ ۲۹ دسامبر و دیدار در مقابل ایبار در دسترس باشد."

عملکرد رونالد آرائوخو در ترکیب بارسلونا: "او ثابت کرده بازیکنی شجاع است، اما باید بیشتر از اینها پیشرفت کند. رونالد آرائوخو نظر جسمی بسیار قوی بوده و آینده بزرگی در پیش دارد. امیدوارم که او سالهای زیادی با شماره ۴ به کارش در ترکیب بارسلونا ادامه دهد."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها