|
کدخبر: 134519

کروس: زیدان راه‌ حل مشکل رئال را پیدا می‌ کند

تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید با حمایت از سرمربی اش زین الدین زیدان می‌گوید زیدان بدون شک راه حل خروج از بحران را برای رئال پیدا خواهد کرد.

فوتبال کروس: زیدان راه‌ حل مشکل رئال را پیدا می‌ کند

تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید ضمن اعتراف به اینکه این تیم در حال حاضر مشکلاتی دارد از مربی اش زیدان که به شدت تحت فشار قرار گرفته حمایت کرد و گفت اطمینان دارد زیدان راه حل برون رفت از بحران را پیدا خواهد کرد.

لوس بلانکوس از ۹ بازی اخیر خود در فصل جاری ۲ بار شکست خورده و در جدول لالیگا در رتبه چهارم ایستاده و البته در لیگ قهرمانان هم وضعیت بغرنجی داشته است. رئال در این رقابتها از دو بازی اول خود تنها یک امتیاز بدست آورده و حالا با خطر حذف شدن از مرحله گروهی روبرو است.

تونی کروس اما در گفتگو با مارکا گفت: " ما مشکل داریم و این یک راز نیست. همه می‌توانند این را ببینند. ولی ما چندان عقب نیستیم و باید ثبات داشته باشیم. اگر به نتایج ما نگاه کنید به این شکل است که دو نتیجه خوب، یک بد، دو خوب و یک بد داشته ایم. باید بهتر از این کار کنیم. در بعضی بازی‌ها مشخص است که ما می‌توانستیم بهتر باشیم. مثل بازی با بارسلونا، نیمه اول بازی با اینتر و چند بازی دیگر".

کروس در ادامه صحبتهایش با حمایت از زیدان گفت: " همه می‌دانند که اگر تیمی نتیجه نگیرد و انتظارات را برآورده نکند به خصوص اگر اسمش رئال مادرید باشد تیم زیر سوال می‌رود. برای همین است که ما رئال مادرید هستیم و این برایمان طبیعی است. ولی ما در دوران زیدان قبلاً هم چنین وضعیت‌هایی را تجربه کرده ایم ولی از دوران‌های بد عبور کرده ایم. در نهایت ما باید بهتر بشویم و سعی کنیم بازی‌ها را ببریم. زیدان راه حل را پیدا خواهد کرد".

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها