|
کدخبر: 144605

یک مقصد عجیب در انتظار خرید ناکام اینتر

گفته می‌شود باشگاه اینتر مذاکرات خود را برای انتقال قرضی کریستین اریکسن به وستهام آغاز کرده است.

شاید کمتر کسی گمان می کرد که کریستین اریکسن با چنین وضعیتی در اینتر روبه‌رو شود و بعد از انتقال پر سر و صدا به این تیم دائماً با نیمکت نشینی دست و پنجه نرم کند؛ اتفاقی که طی یک سال گذشته رخ داد و هافبک دانمارکی نتوانست دقایق زیادی در ترکیب نراتزوری حضور پیدا کند.

بعد از شایعات فراوانی که در مورد اریکسن وجود داشت، نهایتاً چندی پیش باشگاه اینتر به شکل رسمی اعلام کرد که این بازیکن در لیست فروش قرار گرفته و می تواند در نقل و انتقالات ژانویه این باشگاه را ترک کند.

در همین ارتباط طی روزهای گذشته از تیم های زیادی به عنوان مقصد احتمالی هافبک دانمارکی نام برده شده است. در این بین گفته می‌شود که بعد از اخراج توماس توخل از پاری سن ژرمن و روی کار آمدن احتمالی مائوریسیو پوچتینو، این آرژانتینی علاقه زیادی به همکاری دوباره با اریکسن دارد و اصلاً بعید نیست که این بازیکن راهی پارک دو پرنس شود.

با این حال نیکولا اسکیرا، خبرنگار معروف ایتالیایی ادعای جدیدی را در رابطه با ستاره دانمارکی مطرح کرده و مدعی شده که باشگاه اینتر مذاکرات خود را برای انتقال قرضی این بازیکن به وستهام آغاز کرده و ممکن است او دوباره راهی لیگ برتر و تیم نه چندان دادن صاحب نام وستهام شود.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر