|
کدخبر: 143133

ربیعی: از سازمان لیگ بابت برنامه‌ ریزی‌ ها گلایه داریم

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای تیمش در ادامه فصل، ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل سپاهان نمایش موفقی را به پایان برسانند.

فوتبال ربیعی: از سازمان لیگ بابت برنامه‌ ریزی‌ ها گلایه داریم

مس رفسنجان بعد از دو پیروزی پیاپی اکنون مهیای جدال حساس با سپاهان شده و محمد ربیعی با اشاره به شرایط تیمش ابراز امیدواری کرد در این بازی سخت، تیمش به نتیجه مطلوبی دست یابد.

ربیعی در آستانه بازی با سپاهان درباره شرایط تیمش گفت: ابتدا به اعضای سپاهان خیر مقدم می گویم. این تیم یکی از پرمهره‌ترین تیم های مسابقات است. ما هم سعی کردیم رفته رفته به دنبال تیم شدن و ارتقای کیفیت هستیم. مجموعه تیم وقف این موضوع هستیم و بازیکنان در تلاش هستند تا پروژه ای که مدنظرم در بحث تیم سازی مس رفسنجان است دنبال شود.

وی ادامه داد: قطعا بازی باکیفیتی را فردا شاهد خواهیم بود. تیم از نظر ذهنی و روانی مهیاست. با توجه به مشکلات عدیده ای که در چند هفته اخیر در خصوص فشردگی مسابقات داشتیم، بهرحال درخواست داشتیم که این بازی با ۲۴ تاخیر انجام شود که با آن موافقت نشد و تمکین می کنیم اما گلایه ما به عنوان تیم مظلوم پابرجاست. با توجه به اینکه بازی های هفته های آینده ما و همچنین سپاهان به دلیل بازی معوقه با پرسپولیس هنوز زمانش اعلام نشده، می شد این بازی حداقل با ۲۴ ساعت تاخیر انجام شود. همانطور که هیچ وقت از ما سوال نشد به خاطر برفی که در تبریز آمد و بازی دو تیم تراکتور و سپاهان به تعویق افتاد، بازی ما را یک روز به تاخیر انداخته بودند.

 می گویم که گلایه ما پابرجاست اما تمکین می کنیم و سعی کردیم تیم را از هر نظر مهیای این بازی کنیم. ولی در این دو سه پارت بازی های اخیر نتوانستیم تمرینات خوبی را صورت دهیم و بیشتر صرف ریکاوری شده و در سه بازی اخیر تعویض های به اجبار داشتیم که به دلیل این بوده که تیم در رفت و آمد زیاد بوده و مصاف سفرها زیاد بود و مشکلات سخت ابزاری زیادی داشتیم. ما در چمن مصنوعی هستیم و در دیدارها در زمین طبیعی به میدان می رویم و یک بخش مشکلات به این دلیل است. یک بخش مشکلات قابل حل شدن است و بخشی دیگر اجتناب ناپذیر اما به هر حال سعی می کنیم با تدبیر از این مساله عبور کنیم و انشاالله در برنامه ریزی مسابقات انصاف در قبال مس رفسنجان صورت گیرد.

ربیعی درباره پیروزی در دو بازی اخیر تیمش گفت: بعضی اوقات یک نگاه تخصصی به ماجرا داریم و یک مقطع هم نگاه عامیانه. برای من نگاه عامیانه بسیار قابل احترام است و به خاطر همین هواداران این جا هستیم و توانستیم با مجموع گروه مان یک هدف ۱۵-۱۴ ساله را توانستیم خاتمه دهیم. اما هدف مان نباید فراموش شود. با توجه به هدفگذاری تمهیداتی برای شروع فصل جدید داشتیم. بازی هایی هم بوده که ما روند کیفی بدی نداشتیم اما نتوانستیم از آن امتیاز کامل یا امتیاز بگیریم اما روند کیفی، که نگاه تخصصی همین جاست نشان می دهد که کار درست پیش می رود. قبلا گفته بودم روزهای خوب خواهد آمد. هفته گذشته توانستیم نساجی را در قائمشهر شکست دادیم. می توان اینطور تصور کرد که دو بازی قبلی که باختیم را توانسته ایم با این پیروزی از نظر میانگین امتیازی مناسب کنیم، اما هدف تیم این است که در سال اول در لیگ محترمانه و با رتبه مناسب حفظ کنیم. اما قاعده کار این است که تیمی که سال اول در لیگ برتر حضور پیدا می کند بتواند این سرمایه را در اولین سال که سالی پرچالش محسوب می شود حفظ کند و برای همه تیم هاست. ربطی به هزینه و شرایط ندارد. دیگر تیم‌های لیگ که هشتاد درصد آن را تشکیل می دهند از نظر تجربه و شرایط هماهنگ هستند و شرایط لیگ را حرفه‌ای دنبال می کنند. ما در آن روند جلو می رویم. در لیگ امسال هم می بینید که امتیازات زیاد تقسیم می شود و مس رفسنجان نیز توانسته تیمی آبرومند و خوب باشد و شرایط درونی تیم را هم سعی کردیم کاملا حرفه ای و تعامل بین تمامی اعضا ایجاد کنیم و می شود به این تیم امیدوار بود.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه صحبت‌هایش به بازی با سپاهان نیز پرداخت و گفت: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هر دو تیم تدابیر ویژه‌ای برای این بازی خواهند داشت و باید دید کدام تدابیر به نتیجه خواهد رسید.

ربیعی با اشاره به مصدومان و محرومان تیمش برای این بازی حساس گفت: ما در همان شرایطی که در خصوص فشردگی بازی‌ها گفتم، یکی دو بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداریم. گلایه ای هم نداریم و مطمئن هستیم که مجموعه تیم از پس این بازی برخواهد آمد. امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشید و اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر