|
کدخبر: 142212

سولسشر: در لیگ برتر بازی راحتی وجود ندارد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد معتقد است این تیم کار سختی مقابل شفیلد یونایتد خواهد داشت.

منچستریونایتد فرداشب از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس مهمان شفیلد یونایتد خواهد بود؛ دیداری که پیروزی در آن می‌تواند وضعیت شیاطین سرخ را در جدول رده بندی تا حدود زیادی بهبود ببخشد و حتی این تیم را برای حضور در رده‌های بالای جدول امیدوار کند.

-اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل شفیلد گفت: " نتایج عجیبی که بعضا در بازی ها رقم خورده نشان می‌دهد که لیگ برتر انگلیس در دنیا بهترین است. در واقع هیچ بازی راحتی وجود ندارد و برنامه بازی‌ها بسیار نزدیک به هم است و فرصت زیادی برای ریکاوری کردن نداریم. همین موضوع کار را برای آمادگی کامل بازیکنان در هر بازی دشوار می کند."

سولسشر درباره ادینسون کاوانی: " باید در مورد او کاملا منطقی باشیم و خیلی عجله نکنیم. فردا به مصاف شفیلد می‌رویم و بعد از آن خیلی سریع رودرروی استون ویلا قرار می‌گیریم. کاوانی ریکاوری بسیار خوبی داشته اما هنوز شک دارم که او در مسابقه فردا حاضر خواهد بود یا خیر."

سولسشر درباره بازگشت هوادارن به استادیوم ها: " من معتقدم هنگامی که دوباره آنها در ورزشگاه حضور پیدا کنند متوجه می‌شویم که چقدر در بازی‌های خانگی کمک حال ما خواهند بود. آنها از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار هستند و بی صبرانه منتظر بازگشت شان هستیم."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها