|
کدخبر: 141262

یونیون برلین ۱- ۱ بایرن؛ صدرنشینی به خطر افتاد

دیدار جذاب بین دو تیم یونیون برلین و بایرن مونیخ با تساوی ۱-۱ تمام شد.

بایرن مونیخ امشب از سری مسابقات هفته یازدهم بوندسلیگا مهمان یونیون برلین بود که این مسابقه نهایتاً با نتیجه ۱-۱ خاتمه یافت.

برخلاف انتظار این یونیون برلین بود که کار را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه ۴ به گل اول دست پیدا کند. ارسال کرنر کریستوفر تریمل با ضربه سر پرومل همراه بود تا تیم میزبان با یک گل پیش بیفتد.

چند دقیقه بعد یونیون برلین می توانست گل دوم را هم وارد دروازه بایرن مونیخ کند اما خروج فوق العاده مانوئل نویر و دفع توپ توسط او مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

در دقایق پایانی بازی در نیمه اول بایرن مونیخ می‌توانست کار را به تساوی بکشاند اما شوت خوب سرژ گنابری توسط دروازه‌بان حریف به شکل فوق العاده ای مهار شده تا مسابقه در پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی با یک گل به سود یونیون برلین تمام شود.

بایرن مونیخ نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه ۵۴ توسط کینگزلی کومان به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد دروازه بان حریف نهایتاً دور شد.

در دقیقه ۶۷ بالاخره بایرن مونیخ توانست کار را به تساوی بکشاند. حرکت فوق العاده کینگزلی کومان از جناح چپ و ارسال پاس کات بک او با ضربه تمام کننده رابرت لواندوفسکی همراه بود تا کار ۱-۱ شود.

در دقیقه ۷۶ یک موقعیت فوق العاده دیگر برای یونیون برلین به دست آمد اما باز هم ضربه کیتا اندو توسط مانوئل نویر مهار شد.

در دقیقه ۸۹ بایرن مونیخ توانست گل پیروزی بخش را به ثمر برساند اما ضربه سر لروی سانه با واکنش استثنایی و خارق العاده دروازه‌بان یونیون برلین راهی کرنر شد و نهایتا این مسابقه نیز با همان تساوی ۱-۱ تمام شد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر