|
کدخبر: 131672

لباس جنجالی بارسلونا مورد استقبال قرار نگرفت!

تغییرات جالب توجهی در لباس جنجالی این فصل بارسلونا صورت گرفته است.

فوتبال لباس جنجالی بارسلونا مورد استقبال قرار نگرفت!

لباس سوم بارسلونا در ابتدای فصل به شدت مورد توجه قرار گرفت. در وهله اول طراحی ابتدایی و این تنوع رنگی چه در داخل و چه در خارج اسپانیا مورد استقبال قرار نگرفت و پیراهن صورتی با شورت ورزشی و جوراب سبز طرح مورد علاقه هواداران نبود. این ست پیش از این در بازی دوستانه مقابل خیرونا در بازی های پیش فصل بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

در دیدار لالیگایی مقابل ختافه تغییراتی ایجاد شده و شورت ورزشی به رنگ سیاه تغییر یافت. اما در دیدار مقابل یوونتوس رنگ سبز به طور کامل حذف شده و شورت و جوراب بازیکنان به طور کامل مشکی بود. این تغییرات در واقع به علت بازخورد نه چندان خوب در شبکه های اجتماعی بود. همچنین ترکیب اولیه صورتی و سبز مورد علاقه بازیکنان نیز نبود و به نظر نمی رسید آنها از پوشیدن این ترکیب رنگی در زمین رضایت داشته باشند.

همچنین هواداران معتقد بودند صورتی و سبز غیر از اینکه هیچ ارتباطی با رنگ های معمول باشگاه ندارند، رنگ مکمل نیز نیستند و ترکیب آنها عجیب است. همچنین نزدیکی رنگ سبز به رنگ چمن باعث خطای دید هواداران می شد و به همین علت خیلی زود این رنگ از لباس سوم این فصل بارسلونا حذف شد. ترکیب جدید یعنی پیراهن صورتی و شورت و جوراب مشکی بیشتر از طرح قبلی مورد استقبال هواداران قرار گرفته است. در کل رنگ صورتی این فصل مورد توجه دیگر تیم های بزرگ از جمله یوونتوس و رئال مادرید نیز قرار گرفته است.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر