|
کدخبر: 322388

ساعت هوشمندی با حافظه 128 گیگ که شما رو دیگه از موبایلت بی نیاز میکنه !

با مطالعه این مقاله و برسی ساعت هوشمند لمفو حالا می‌توان این گجت جذاب رو بدون شک به عنوان کاملترین ساعت هوشمند معرفی کرد. لمفو با عرضه این محصول رقبای خود در این بازار را کیش و مات کرده است و بسیاری از مشتریان و کاربران جدید را به سمت خود جذب کرده. با خرید این اسمارت واچ پکیج کاملی از امکانات و فناوری‌های روز را در اختیار خواهید داشت که شما را شگفت زده خواد کرد.

چندی پیش کمپانی چینی لمفو از جدیدترین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. این بار لمفو گجتی را به بازار عرضه کرده است که می‌توان آن را کاملترین ساعت هوشمند بازار حال حاضر تکنولوژی نامید. لمفو lem16 پکیج کاملی است از تمام انتظارات کاربران که می‌تواند کاربر خود را از عملکرد خیره کننده خود غافلگیر کند. اکثر امکانات lem16 تا به حال بر روی هیچ ساعت هوشمندی نصب نشده است و از این نظر محصول نوآروانه‌ای به حساب می‌آید.

ساعت هوشمند لمفو lem16

وجود دوربین دوگانه، سخت افزار اجرایی قدرتمند، استقلال کارکرد در حضور سیم کارت، صفحه نمایش با کیفیت، سیستم عامل منعطف و... باعث شده تا هر کاربر تکنولوژی برای خرید این محصول تازه و جذاب وسوسه شود. کنار هم قرار گرفتن این قابلیت‌ها باعث شده تا lem16 نه تنها به عنوان یک ساعت کامل و بینظیر باشد، بلکه این ساعت هوشمند می‌تواند بسیاری از فعالیت‌های موبایل‌های هوشمند را برای کاربر انجام دهد. محصول بی رقیب کمپانی لمفو با عرضه در سال 2023 توانسته رقبای خود را کنار بزند. این ساعت هوشمند حالا به اولویت اول خرید بسیاری از کاربران در سراسر جهان تبدیل شده است.

ساعت lemfo lem16

در این مقاله به برسی و معرفی هر چه بیشتر ساعت lemfo lem16 پرداخته ایم. مطالعه این مقاله می‌تواند شما را با این گجت پوشیدنی به طور کامل آشنا کند و در تصمیم گیری برای خرید به شما کمک کند.

دوربین دوگانه ساعت هوشمند دوربین دار لمفو Lem16

یکی از جذاب ترین و خاص ترین امکانات اسمارت واچ لمفو lem16 وجود دوربین‌های 8 و 2 مگاپیکسلی است. این دوربین‌های با کیفیت، قابلیت ثبت تصاویر و فیلم برداری را با کیفیت فوق العاده در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

ساعت هوشمند مدل lemfo lem16

دوربین کناری 8 مگاپیکسلی که در کنار پردازنده قدرتمند، قادر است فیلم‌های را با تراکم فریم بسیار خوب ضبط کند. در کنار آن دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی این پکیج را کامل می‌کند که کاربردهایی نظیر ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های تصویری دارد.

حافظه 128گیگابایتی و رم قدرتمند ساعت هوشمند لمفو lem16

کمپانی لمفو برای اسمارت واچ پرچمدار خود در زمینه حافظه اصلی و حافظه داخلی سنگ تمام گذاشته است. 128 گیگابایت حافظه داخلی کاربر را قادر می‌سازد بدون نگرانی فایل‌های حجیم خود را بر روی این دیوایس ذخیره کند و با خود حمل کند. این حافظه داخلی که از نوع EMMC است در میان ساعت‌های هوشمند تا امروز بینظیر بوده است و از این نظر با رقبا قابل قیاس نیست.

 اغلب گجت‌های پوشیدنی حافظه داخلی کمتر از یک سوم ساعت لمفو lem16 را در اختیار دارند. در کنار این حافظه داخلی، رم 6 گیگابایتی DDR4 قرار گرفته است که کارکرد حافظه 128 گیگابایتی را تکمیل می‌کند. رم در واقع در دیوایس‌های هوشمند نقش تسریع کننده انتقال اطلاعات به cpu را بر عهده دارد و از این نظر در سرعت اجرا و روان بودن اجرای برنامه‌ها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. درمورد پرچمدار لمفو باید این دو حافظه در کنار یکدیگر توانسته‌اند روان بودن اجرای برنامه‌ها را تا 85 درصد نسبت به دیگر دیوایس‌ها افزایش دهند.

پردازنده اسمارت واچ Lemfo lem16

از گجتی با امکانات ذکر شده، انتظار می‌رود تا پردازنده‌ای با قدرت پردازشی بالا جهت پاسخ به نیاز سخت افزار و نرافزار در نظر بگیرد. این انتظار توسط کمپانی لمفو به خوبی برآورده شده است. پردازنده قدرتمند ساعت ورزشی لمفو توان پردازشی 2 گیگاهرتز را دارا می‌باشد و از ۸ هسته پردازشی برخوردار است. این پردازنده مدل Helio p22، محصول شرکت معتبر مدیاتک است که در زمینه تولید هسته‌ها و پردازنده‌ها فعالیت می‌کند.

اینترنت مستقل ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو lem16

کمپانی لمفو تصمیم داشته تا ساعت هوشمند سیم کارت خور خود را تا بالاترین حد ممکن مستقل بسازد. بدین معنی که با استفاده از یک سیم کارت در این گجت می‌توانید بدون نیاز به اتصال به موبایل هوشمند، تماس صوتی برقرار کنید، اینترنت دیتای 4G را تجربه کنید، مسیریابی کنید و حتی هندزفری بلوتوثی خود را به این ساعت هوشمند متصل کنید.

نمایشگر و با کیفیت اسمارت واچ لمفو Lem16

همواره نمایشگر دیوایس‌های هوشمند از مهم‌ترین فاکتورهای سنجش آن‌ها بوده است. کمپانی لمفو نیز با علم بر این موضوع نمایشگری 1.6 اینچی با کیفیت HD را برای lem16 در نظر گرفته است. این نمایشگر ips قادر است رزولوشن 354 پیکسل در هر اینج را در اختیار کاربر بگذارد. به عبارتی رزولوشن صفحه نمایش این ساعت هوشمند سیم کارت خور 400*400 پیکسل است که می‌تواند تجربه کاربری خوبی در اختیارتان بگذارد.

باطری ساعت هوشمند دوربین دار lemfo lem16

ظرفیت باطری از مهم‌ترین معیارهای سنجش دیوایس‌های همراه امروزی است. روز به روز باطری‌های دیوایس‌های هوشمند با ظرفیت بالاتر ارائه می٬‌شوند و لمفو نیز از این رقابت جا نمانده است. ساعت لمفو lem16 قدرتمندترین باطری ساعت‌های هوشمند امروزی را در اختیار دارد که ظرفیت 900 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

بدنه و ابعاد اسمارت واچ لمفو Lem16

متریال اصلی ساخت بدنه ساعت هوشمند ضد آب لمفو، آلیاژ روی است که جلا و مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. این ساعت با بدنه صفحه نمایش گرد در ابعاد 50*50*18 میلی متر تولید شده است. دو نوع بند فلزی و سیلیکونی برای این ساعت طراحی شده است که بر اساس سلیقه کاربر قابل تعویض می‌باشد. این ساعت هوشمند ضد آب در کنار طراحی زیبا  و درخشش چشمگیر خود استاندارد ضد آب و گرد وغبار بودن ip67 را رعایت کرده است.

سیستم عامل و امکانات ورزش و سلامت ساعت هوشمند ورزشی Lemfo lem16

جدیدترین نسخه اندروید 11، سیستم عاملی است که کمپانی لمفو برای این ساعت در نظر گرفته است. این سیستم عامل منعطف به کاربران اجازه دانلود و نصب تمامی برنامه‌های اندرویدی از جمله شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی، بازی‌های اندرویدی و... را به کابر می‌دهد. همچنین این ساعت هوشمند از امکانات ورزش و سلامت مثل سنسور سطح اکسیژن، مانیتورینگ ضربان قلب، سنسور پایش وضعیت خواب، گام شمار و سیستم محاسبه کالری و... برخوردار است که پکیج کاملی از این دسته امکانات به شمار می‌آید.

جمع بندی و خلاصه مقاله

با مطالعه این مقاله و برسی ساعت هوشمند لمفو حالا می‌توان این گجت جذاب رو بدون شک به عنوان کاملترین ساعت هوشمند معرفی کرد. لمفو با عرضه این محصول رقبای خود در این بازار را کیش و مات کرده است و بسیاری از مشتریان و کاربران جدید را به سمت خود جذب کرده. با خرید این اسمارت واچ پکیج کاملی از امکانات و فناوری‌های روز را در اختیار خواهید داشت که شما را شگفت زده خواد کرد.

 جهت هر گونه مشاوره و ثبت سفارش ساعت هوشمند سیم کارت خور مدل lemfo lem16 می توانید از سایت نمایندگی  www.lemfo.co بازدید نمائید و یا همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب با شماره های 02122504595 - 02122508189  و 09128427373 تماس بگیرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها