|
کدخبر: 322195

بازی وارزون موبایل بصورت جهانی منتشر شد!

دانلود وارزون موبایل پس از انتظارهای فراوان بصورت جهانی برای رقابت با عنوان مهمی همچون کالاف دیوتی موبایل به میدان آمد! اکنون حدود یک سال از انتشار نسخه بتا این بازی میگذرد و از آن زمان شایعه ها و گمانه زنی های مختلفی مبنی بر تاریخ انتشار بازی وارزون موبایل بصورت جهانی بیان شد که هیچ یک به واقعیت تبدیل نشد اما وضعیت عوض شده و شرکت اکتیویژن بصورت رسمی با انتشار تیزرهای مختلفی از تاریخ انتشار نسخه جهانی رونمایی کرده است.

به گزارش وارزون سیتی که یکی از مراجع اصلی در پوشش اخبار کالاف دیوتی و همچنین فروش آیتم های درون این بازی است ، روز 21 مارس 2024 که مصادف با 2 فرروردین 1403 خواهد بود باید منتظر انتشار نسخه جهانی وارزون موبایل باشیم.

انتشار بازی وارزون موبایل بصورت جهانی

در وارزون موبایل جهانی چه چیزهایی در انتظارمان است؟

بنظر میرسه با نزدیک شدن به تاریخ انتشار وارزون موبایل بصورت جهانی ، اکتیویژن اقدام به راه اندازی بلاگ رسمی برای این بازی کرده است که در اولین مطلب آن اقدام به معرفی آنچه که در وارزون موبایل جهانی انتظارمان را میکشد نموده است که متن کامل ترجمه شده آن را میتوانید در مقاله انتشار جهانی وارزون موبایل وارزون سیتی بخوانید اما در ادامه قصد داریم تا خلاصه ای از آن را برای شما شرح دهیم :

 

وارزون موبایل جهانی کراس پلی خواهد بود!

ظاهرا اکتیویژن به هیچ وجه قصد ادغام وارزون موبایل با نسخه PC یا کنسول را ندارد و هریک از آنها داستان متفاوتی را در هرسیزن دنبال خواهند نمود اما بطور کلی محتوای هر سه نسخه به یکدیگر متصل است بنابراین به عنوان مثال اگر در نسخه PC اقدام به خرید سی پی کردید ، میتوانید آن را در وارزون موبایل نیز استفاده کنید و یا اگر یک اسکین را در وارزون موبایل خریداری نمودید ، میتوانید از آن در کنسول نیز لذت ببرید! پس طبق ترجمه وارزون سیتی :

 

سطح بازیکن : تجربه ای که در نسخه جهانی کسب می کنید، به طور پیوسته به وارزون و مدرن وارفر 3 نیز منتقل می شود و برعکس، بنابراین سطح بازیکن (و پرستیژ) شما به طور یکسان بدون توجه به پلتفرم باقی می ماند.

 

سلاح : ارتقا سلاح‌ها برای کسب کاموها و پیوستها جدید بخشی اساسی از تجربه کال آف دیوتی است. با پیشرفت سطح سلاح‌ها، می‌توانید هم در خانه و هم در حال حرکت به کسب تجربه سلاح ادامه دهید.

 

پیشرفت Battle Pass : بازی وارزون موبایل امکان پیشرفت در بتل پس را با مدرن وارفر 3 و وارزون بر روی کنسول و کامپیوتر به اشتراک می گذارد. این به شما امکان می دهد تا بازی خود را به حداکثر برسانید تا بتوانید از طریق مراحل به صورت موثرتر و سریعتر از قبل عبور کنید. به پاداش های باز شده بتل پس خود در انواع پلتفرم ها دسترسی پیدا کنید که شامل پوسته اپراتور، طرح های اسلحه، کارت های تماس، نشان ها و ... میشود! لازم به ذکر است محتوای ارائه شده از طریق بلک سل نیز در وارزون موبایل قابل دسترسی خواهد بود.

 

بسته های فروشگاه : بسته هایی که قبلا در وارزون و مدرن وارفر 3 خریداری کرده اید و در اختیار دارید، به جز تعداد کمی از بسته های اختصاصی، برای استفاده در وارزون موبایل و برعکس در دسترس خواهد بود. برای تأیید سازگاری موجودی متقابل با مدرن وارفر 3 و وارزون ، در فروشگاه بازی وارزون موبایل به دنبال برچسب 'متصل شده' در بسته ها بگردید.

وارزون موبایل کراس پلی

مودهای متنوع با مپ های محبوب همراه میشوند!

اکتیویژن سه مود متنوع بتل رویال ، مولتی پلیر و البته Resurgence را درنظر گرفته که هریک از آنها با یکی از مپ های محبوب کالاف دیوتی همراه میشوند و آنطور که وارزون سیتی نقل میکند ، مپ محبوب وردانسک پس از نسخه اول وارزون سیار در میان بازیکنان محبوب شد حالا در مود بتل رویال وارزون موبایل قرار گرفته تا 120 بازیکن با رویارویی در میدان نبرد بر سر بقا مبارزه کنند!

در مود Resurgence شما با جزیره Rebirth رو به رو هستید که نوع جدیدی از سبک بتل رویال است اما هیجان انگیزتر! از آنجایی که مپ کوچکتر است بنابراین اینبار 48 بازیکن با یکدیگر رقابت خواهند نمود و تا زمانی که یکی از هم تیمی های شما زنده باشه ، حتی اگر کشته هم شوید مجددا به به مپ بازخواهید گشت!

نهایتا اگرچه مود اصلی این بازی بتل رویال است اما اکتیویژن به فکر علاقمندان به مولتی پلیر هم بوده و با ایجاد حالت های مختلفی مثل Shipment ، Shoot House و Scrapyard سعی کرده تا نظر این دسته از بازیکنان را هم جلب کند.

مپ وردانسک وارزون موبایل

وارزون موبایل جهانی ارزش دانلود دارد؟

قطعا بله! همانطور که خود اکتیویژن نیز گفته ، از انتشار نسخه بتا این بازی که قطعا خیلی از کاربران به دلیل هیجان اولیه آن را دانلود و تجربه کردند ، خیلی چیزها عوض شده و بهبودهای بسیاری در آن صورت گرفته که واروزن موبایل را بالاخره برای انتشار جهانی آماده کرده است بنابراین اگر از بازیکنان عناوینی مثل کالاف دیوتی موبایل و یا حتی پابجی هستید قطعا برای یکبار هم که شده باید نسخه جهانی وارزون موبایل را تجربه کنید چراکه برخی معتقدند آینده بازیهای سبک شوتر اول شخص ، کالاف دیوتی وارزون خواهد بود!

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها