|
کدخبر: 293338

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان، ارسال آنی ارزان جم

تمام بازی های آنلاین از یک ارز درون برنامه ای مختص خود استفاده می کنند و تنها دو روش برای دریافت آن وجود دارد خرید و رایگان. دریافت ارز رایگان زمان بر است و برای خرید سی پی حتما باید از سایت های معتبر نظیر: ارزان جم، اقدام کنید. در ادامه و تا انتها همراه ما باشید تا علاوه بر معرفی بازی کالاف دیوتی و ارز درون برنامه ای آن (سی پی) و سایتی که می توانید از آن خرید کنید را به شما بشناسانیم.

 سی پی در کالاف دیوتی موبایل

از جمله بازی های آنلاین پر طرفدار موبایل در سبک بتل رویال، کالاف دیوتی است. این بازی به دلیل گرافیک بالا، طراحی جزئیات، جلوه های صوتی فول اچ دی و شفاف و هیجان زیاد بازی، با مودهای مختلف در بازی، تنوع در مهمات و اسلحه ها، شخصیت های بازی و... بسیار در بین گیمرها جا باز کرده است. ارز اختصاصی کالاف، سی پی نام دارد که باید آن را از روش های رایگان و یا خرید به دست آورید. این بازی که می تواند به صورت انفرادی و یا گروهای 5 نفری اجرا شود، هیجان زیادی در بازیکنان القا می کند. هدف این بازی، استفاده از تمام امکانات، تجریه هیجان بالا، سرگرمی پیروزی و در نهایت رضایت شماست.

کالاف

اهمیت سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل

سی پی (CP) که مخفف کلمه COD POINTS و نوعی واحد پولی در بازی کالاف دیوتی موبایل است، و آن را باید با پول واقعی از سایت های واسط معتبر نظیر سایت جم ارزان، خریداری نمود. این ارز، امکان دسترسی به تمام آیتم ها، گردونه ها و اسکین هایی که به صورت پولی در بازی قرار داده شده است را به بازیکنان می دهد. همچنین دسترسی به انواع تجهیزات نظامی مانند لباس، مهمات و سلاح و... بهره گیری از امکانات و بخش های مختلف در بازی و ارتقا سطح بازی، با سی پی امکان پذیر است. علاوه بر این، امکان ورود به بخش premium pass یا premium pass plus و اجرا شدن فصل دلخواه، شرکت در گردونه شانس (به صورت روزانه) با پرداخت حداقل 80 سی پی و ایجاد تغییراتی نظیر: تغییر آواتار و نام خود در بازی (هر 3 روز یکبار) با پرداخت 500 سی پی.

دریافت سی پی رایگان کالاف دیوتی موبایل

همان طور که در بالا بدان اشاره کردیم، کالاف را به صورت گروهی با روش هایی نظیر: Hard point، Frontline، Team Deathmatch، Free for all و Domination نیز می توان بازی کرد. در این صورت تیمی که اعضای آن دیرتر بمیرد برنده خواهد بود. تنها روش های دریافت سی پی بدون نیاز به پرداخت هزینه ای، غارت تجهیزات دشمن. آنلاک نمودن کارتها در ابعاد معین. پیگیری شبکه های اجتماعی مرتبط با بازی کالاف دیوتی، شرکت در بازی های بتل رویال و با موفقیت گذراندن آنها (سریعترین روش) و در نهایت انجام موفقیت آمیز انواع چالش ها و تکمیل ماموریت های درون برنامه ای به صورت روزانه و یا هفتگی و یا ماهانه است.

دلیل انتخاب سایت ارزان جم برای دریافت ارز درون برنامه ای

سایت ارزان جم ، فروشگاهی در جهت ارائه محصولات درون برنامه ای بازی های آنلاین است و با سابقه ای درخشان در حوزه خرید سی پی (CP) کالاف دیوتی و جم فری فایر، به صورت سریع، ارزان و مطمئن فعالیت دارد. جهت انجام عملیات خرید، نیاز به اطلاعات اکانت جیمیل، فیسبوک و... و یا آیدی است. بدون در اختیار داشتن هر یک از این موارد نمی توانید خرید کنید و حتما به این نکته توجه داشته باشید که حروف را درست تایپ کنید تا به اشتباه، حساب فرد دیگری را بجای حساب خود شارژ نکنید.

مقادیر سی پی موجود در سایت ارزان جم

با خرید از سایت ارزان جم، در کمتر از 20 دقیقه هر یک از مقادیر CP 80، 160، 240، 320، 420، 500، 580، 660، 740، 880، 960، 1300، 1760، 2400، 5000 و 10800. را با توجه به بودجه و نیازتان وارد حساب کاربری خود کنید. همچنین مقادیر سی پی زمانبر نیز در کمتر از 6 ساعت به حساب تان واریز خواهد شد. علاوه بر قیمت مناسب آن می توانید از درصد حراج هایی که روی محصولات زده می شود نیز بهر مند شوید. هر یک از این مقادیر سی پی، به نوعی می توانند به شما در خرید تجهیزات، سلاح و مهمات  کمک کنند. پس اگر می خواهید سطح بازی و میزان هیجان و سرعت آن را بالا ببرید باید مقادیر بیشتری سی پی خریداری کنید.

 کالاف۱

نحوه خرید از سایت ارزان جم؟

خرید سی پی، راهی میانبر جهت مهیج تر کردن بازی، سرعت بخشیدن به روند بازی و ارتقا کاراکترهای آن است. سایت ارزان جم به شما این اطمینان را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن، ارز درون برنامه ای مد نظرتان را در اختیارتان قرار دهد. با ورود به سایت arzangem.com شما هم از طریق آیدی و هم از طریق اطلاعات اکانت، می توانید برای خود یا دیگران سی پی بخرید و حساب خود یا دیگران را در بازی شارژ کنید. تنها با پرداخت قیمت درج شده روی بسته مورد نظر، می توانید برای حساب خود خرید انجام دهید و رقابتی هیجان انگیزی را تجربه کنید.

جمع بندی:

بازی کالاف دیوتی، یک بازی اکشن با گرافیک عالی و تصاویری نزدیک به واقعیت همراه با جزئیات است. ارز درون برنامه ای آن سی پی نام دارد که برای بهره مندی از امکانات بازی باید آن را به دست آورید و به نوعی عنصری مهیج در بازی کالاف دیوتی محسوب می شود. از آنجا که به دلیل تحریم امکان خرید بی واسطه از سایت اصلی وجود ندارد، باید در انتخاب سایت واسط، بسیار دقت کرد تا در آینده دچار مشکل و هک نشوید. سایت ارزان جم با سابقه فعالیت و داشتن نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) و نماد اعتماد الکترونیک، سایتی معتبر است که علاوه بر سی پی (CP) مورد نیاز کالاف دیوتی، جم فری فایر را نیز با قیمت مناسب و سریع در اختیارتان قرار می دهد. کافیست به سایت  arzangem.com  وارد شوید. و از پشتیبانی چت آنلاین در 7 روز هفته در جهت پاسخ پرسشهای تان بهره مند شوید.

 

نویسنده: رپورتاژ

اخبار مرتبط

  • امیر علی ارسالی در

    سلام سی پی رایگان میخوام

  • صالح ارسالی در

    ممنون اطلاعات خوبی بود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها