|
کدخبر: 314523

راهنمای خرید افزونه وردپرس و قالب وردپرس ارزان

یکی از نگران‌های طراحان وب سایت وردپرس، تهیه افزونه و قالب اورجینال برای سایت‌های وردپرسی است. سایت‌های مختلفی برای فروش افزونه و قالب وجود دارد. به عنوان مثال سایت codecanyon یکی از مارکت‌های معروف خارجی برای خرید اسکریپت و پلاگین و قالب وردپرس است. اما این مارکت برای ایرانی‌های داخل کشور مناسب نیست، چراکه باید به صورت دلاری، اسکریپت و پلاگین بخرید.

فکرکنید برای یک پلاگین، حدود 2 الی 4 میلیون تومان نیاز است هزینه کنید. چه طراح سایت باشید چه مدیر سایت، این میزان هزینه برای یک پلاگین وردپرس، منطقی نیست. اما آیا راه حل دیگری وجود دارد؟ بله خوشبختانه داخل کشور، مارکت‌های واسطی وجود دارند که همان پلاگین را به صورت ریالی – تومانی ارائه می‌کنند و بسیار مقرون به صرفه است.

وردپرس

مزایای خرید از مارکت‌های وردپرس ایرانی

مارکت‌های وردپرس ایرانی دارای مزایای متنوعی هستند. به عنوان مثال، قالب و افزونه وردپرس به صورت فارسی سازی و راست چین شده در دسترس خریدار قرار می‌گیرد. داشتن پشتیبانی و قیمت‌های ارزان و خرید مستقیم با ارز رایج کشور، از دیگر مزایا یا ویژگی‌های مارکت‌های وردپرس داخل کشور است.

اما هر کدام از مارکت‌های وردپرس، شرایط و قوانین خاص خود را دارند. در ادامه یک مارکت وردپرس معتبر را معرفی می‌کنیم که شرایط ویژه‌ای برای مدیران سایت‌ها و کسب‌وکارها در نظر گرفته است.

وردپرس۱

آیا افزونه نال یا قالب نال وردپرس استفاده کنیم؟

پاسخ بدون شک خیر است. وب سایت‌هایی که به صورت رایگان و بدون هیچ گونه چشم داشتی، خدماتی یا محصولی به شما ارائه می‌کنند، باید به آن‌ها شک کرد. در بررسی وب‌سایت‌هایی خارجی و ایرانی که پلاگین‌های پولی یا قالب‌های پولی را به رایگان به اشتراک می‌گذارند، متوجه شدیم که دارای کدهای مخرب و تبلیغاتی هستند.

به عنوان مثال، کدی در پلاگین قرار دادند که از منابع سایت شما برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌کند! هنوز این بدترین حالت نیست. زمانی بدتر می‌شود که برخی از سودجویان با استفاده از برنامه نویسی php به دنبال هک وب سایت و سرقت اطلاعات هستند. در نتیجه ممکن است از این اطلاعات برای اهداف مانند اخاذی یا کلاهبرداری اینترنتی استفاده شود.

در نتیجه، توصیه می‌شود از سایت‌های به صورت رایگان، به شما خدمات وردپرسی یا پلاگینی ارائه می‌کنند، استفاده نکنید یا حتماً از یک متخصص وردپرس کمک بگیرید.

معرفی وب سایت تم فور – مارکت وردپرس ایران

وب سایت تم فور یکی از مارکت‌های خرید افزونه وردپرس و قالب وردپرس در ایران است. از طریق این وب سایت می‌تواند به پلاگین و قالب‌هایی که نیاز دارید، با قیمت‌های مناسب تهیه کنید. این وب سایت نسبت به سایر همکاران خودش، دارای مزایای رقابتی بیشتری است که به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

https://themefour.com/product-category/wp-plugin/

1.عدم نیاز به ثبت لایسنس یا کد جهت کار با پلاگین: برای استفاده از افزونه‌های وردپرس و قالب‌های وردپرس این سایت نیازی به ثبت کد لایسنس نیست. عملاً می‌توانید به راحتی از پلاگین استفاده کنید.

2.نصب روی چند دامنه: برخلاف سایر مارکت‌های وردپرس ایران، شما می‌توانید قالب و افزونه‌های این سایت را روی چند دامنه یا سایت دیگرتان هم نصب کنید بدون آنکه نیاز به هزینه مجدد یا اضافی باشد.

وردپرس۲

3.قیمت‌های ارزان و به صرفه: به دلیل ایجاد شرایط رقابتی، تم فور محصولات خود را با قیمت‌های ارزان و منصافه‌تر نسب ارائه می‌کند. به طوری که به جای خرید یک افزونه وردپرس با 2 میلیون تومان (به صورت دلاری) می‌توانید با همین مبلغ، چندین افزونه و قالب وردپرس تهیه کنید.

کلام آخر

با توجه به شرایط اقتصادی کشور، وجود چنین وب‌سایت‌هایی که هدفشان کمک به جامعۀ وبمستران ایرانی و بازار کار وردپرس داخل کشور است، پدیده‌ای خوب و ستودنی است. امیدواریم با این راهنما بتوانید از خدمات اینگونه وب سایت‌ها استفاده کنید.

موفق باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها