|
کدخبر: 304456

دانلود قالب وودمارت رایگان جدید + (آخرین نسخه پلاگین‌ها)

آیا شما هم به دنبال دانلود قالب وودمارت هستید؟ حتماً می‌دانید که این پوسته، یکی از محبوب‌ترین قالب‌های طراحی شده برای سیستم توزیع محتوای وردپرس به حساب می‌آید. این پوسته ویژگی‌های مثبت زیادی را با خود به همراه دارد و همین مسأله هم باعث شده تا کاربران نسبت به استفاده از آن علاقه زیادی نشان دهند. در حال حاضر چندین روش مختلف برای دانلود قالب وودمارت در نظر گرفته شده است. کاربران می‌توانند این قالب را به صورت رایگان یا اشتراکی تهیه کنند. البته که میان این دو نسخه، تفاوت‌های زیادی وجود دارد. امروز ما قصد داریم تا در مورد راه‌های مطرح دانلود قالب وودمارت با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

قالب وودمارت چیست؟

دانلود وردپرس دانلود قالب وودمارت رایگان جدید

قبل از پرداخت به روش‌های مطرح دانلود قالب وودمارت، بیایید تا چیستی این قالب را بررسی کنیم. به صورت کلی، قالب وودمارت، یکی از محبوب‌ترین قالب‌های طراحی شده برای راه‌اندازی فروشگاه با استفاده از سیستم توزیع محتوای وردپرس به حساب می‌آید. برای دانلود وردپرس به دانشگاه وردپرس مراجعه کنید. این قالب که ویژگی‌های مثبت زیادی را در خود جای داده است، می‌تواند در موقعیت‌های مختلفی هم مورد استفاده قرار گیرد.

این پوسته فوق‌العاده برای ساخت فروشگاه‌های اینترنتی امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این پوسته شما می‌توانید فروشگاه‌هایی را طراحی کنید که هم برای عرضه محصولات فیزیکی و هم برای عرضه محصولات دیجیتال مناسب هستند. در حال حاضر بیش از ۲۸۸ بسته دموی آماده برای این قالب در نظر گرفته شده و همراه با ۲۰ افزونه مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

قالب وودمارت یک سری ویژگی‌های خاص و کلیدی را در خود جای داده است. این قالب به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک کنترل پنل حرفه‌ای نسبت به مدیریت سایت خود اقدام نمایید. این قالب فوق‌العاده هدر ساز اختصاصی داشته و با استفاده از آن شما می‌توانید ظاهر سایت را به صورت مستقیم تغییر دهید. این قالب امکان ثبت نام سریع را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. طراحی ریسپانسیو به این قالب اجازه داده تا یک انتخاب عالی برای مشتریان به حساب بیاید. همخوانی با اکثر افزونه‌های وردپرس و اجازه راه‌اندازی فروشگاه حرفه‌ای از جمله دیگر ویژگی‌های کلیدی این قالب خاص به حساب می‌آیند. شما می توانید با آموزش وردپرس سایت دانشگاه وردپرس و قالب وودمارت کسب و کار خود را آغاز کنید.

دانلود رایگان قالب وودمارت

آموزش وردپرس قالب وودمارت رایگان

حال که مباحث مقدماتی را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا روش‌های دانلود رایگان قالب وودمارت را مورد بررسی قرار دهیم. شرکت توسعه دهنده این قالب یعنی تیم وودمارت، محصول خود را با استفاده از لایسنس طراحی کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. پس استفاده از این قالب به صورت رایگان، از نظر شرعی و قانونی مشکلات جدی را به همراه دارد. جدا از این مسأله، نسخه‌های رایگان هیچ دمویی را در خود جای نداده‌اند.

متأسفانه خیلی از افراد به این مسأله توجهی ندارند اما هزینه‌ای که شما برای دانلود قالب وودمارت پرداخت می‌کنید، یک سرمایه‌گذاری است! سرمایه‌گذاری که شما روی سایت انجام می‌دهید و در طی یک بازه زمانی کوتاه مزایای آن را مشاهده خواهید کرد. برای دانلود رایگان قالب وودمارت شما می‌توانید به سراغ مراجع سوم شخص فعال در دنیای اینترنت بروید. اما به خاطر داشته باشید که قالب‌های رایگان می‌توانند کد‌های مخرب زیاید را در خود جای داده باشند.

یک سری تیم‌های امنیتی، برای قربانی کردن سایت‌های مختلف کد مخرب را در قالب‌های رایگان قرار می‌دهند. در این شرایط، با استفاده از قالب احتمال هک شدن سایت شما چند برابر خواهد شد. در ضمن، این قالب‌ها بک لینک مضر داشته و برای سئو مشکلات جدی را ایجاد خواهد کرد. پس، برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن به شما توصیه می‌شود تا خدمات این قالب را به صورت اصلی و قانونی مورد استفاده قرار دهید تا در طی این روند با مشکلی مواجه نشوید.

مزایا و معایب این روش دانلود

استفاده از این روش دانلود قالب وودمارت یک سری مزایا و معایب خاص را به هماره دارد. با دانلود رایگان قالب وودمارت شما نمی‌توانید به کنترل پنل حرفه‌ای، امکانات متنوع و دمو‌های مختلف این قالب دسترسی داشته باشید. نسخه رایگان و عادی این قالب، یک پوسته ساده و کند است که بازدهی زیادی را نیز به همراه ندارد. جدا از این مسأله، قالب رایگان هیچ پشتیبانی ندارد. یعنی اگر هنگام نصب یا استفاده از این قالب شما با مشکلی مواجه شدید، احتمال اینکه بتوانید مشکل خود را حل کنید کم است.

هیچکس نمی‌داند که دقیقاً عملیات‌های پشت صحنه قالب رایگان چگونه طراحی شده‌اند. گاهی اوقات با دانلود رایگان قالب وودمارت احتمال پاک شدن کل پایگاه داده و اطلاعات سایت شما وجود دارد. یک سری از قالب‌ها و افزونه‌های رایگان، منابع سرور وب سایت شما را برای استخراج ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌دهند. البته که این موارد، برای همه نسخه‌های رایگان نیست. شاید شما بتوانید نسخه رایگانی را پیدا کنید که به کد‌های مخرب آلوده نشده و مشکلی را ایجاد نمی‌کند اما، یافتن چنین قالبی به وقت زیادی نیاز دارد.

دانلود اشتراکی قالب وودمارت

بهترین راه دانلود قالب وودمارت، دانلود به صورت اشتراکی است. در طی این روش دانلود شما همچون سایر افراد اشتراک دانلود این قالب محبوب را پرداخت کرده و نسبت به استفاده از آن اقدام می‌نمایید. دانلود این قالب به صورت اشتراکی می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. نسخه‌های اشتراکی بیش از ۳۰۰ دموی مختلف را در خود جای داده‌اند. در نتیجه، آن‌ها مزایای زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. شما می‌توانید بر اساس سلیقه خودتان نسبت به نصب یک دموی خاص اقدام نمایید. هزینه‌ای که شما باید برای دانلود قالب وودمارت اورجینال پرداخت کنید هم خیلی زیاد نیست. هزینه اولیه این قالب ۲۹ دلار و هزینه تمدید اشتراک آن هم برابر با ۴۲ دلار می‌باشد. اما در ایران، تیم‌های مختلف می‌توانند تعرفه‌های متنوعی را برای دانلود این قالب در نظر بگیرند.

خرید و دانلود قالب وودمارت از یونی وودمارت

وودمارت دانلود قالب وودمارت رایگان جدید آخرین نسخه پلاگین‌ها

در نهایت، اگر شما هم به دنبال خرید و دانلود قالب وودمارت هستید، می‌توانید هم اکنون خدمات کلی و جامع مجموعه یونی وودمارت را مورد استفاده قرار دهید. یونی وودمارت یکی از شناخته شده‌ترین تیم‌های ایرانی فعال در زمینه عرضه وودمارت به حساب می‌آید. این مجموعه با راه‌اندازی دوره‌های آموزشی، کاربران را با امکانات متنوع این پوسته آشنا می‌کند. پس اگر شما هم به روند خرید این قالب علاقه‌مند هستید، می‌توانید هم اکنون از یونی وودمارت استفاده کنید. داشتن پشتیبانی خوب، تعرفه‌ای مناسب و کیفیت قالب بالا به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های یونی وودمارت شناخته شده است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها