|
کدخبر: 314038

گوشی / موبایل / ویوو

رونمایی از گوشی جدید ویوو + عکس و مشخصات

ویوو می‌گوید گوشی آیکو ۱۲ تا سه سال به جدیدترین نسخه‌ی اندروید به‌روزرسانی می‌شود.

فناوری رونمایی از گوشی جدید ویوو + عکس و مشخصات

ویوو گوشی جدید خود را با نام iQOO ۱۲ در ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد کرد. این دستگاه اولین گوشی هوشمند در هند است که از جدیدترین پردازنده‌ پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت می‌گیرد.

براساس پست رسمی مدیرعامل IQOO هند در ایکس، نسخه‌ی بین‌المللی گوشی‌های هوشمند iQOO ۱۲ و iQOO ۱۲ Pro کاملاً شبیه نسخه‌ی چین خواهند بود که چند هفته پیش رونمایی شدند.

مشخصات صفحه نمایش گوشی IQOO-۱۲

iQOO پیش از این تأیید کرده بود که نسخه‌ی جدید گوشی هوشمند خود را با رابط کاربری FuntouchOS ۱۴ مبتنی‌بر سیستم عامل اندروید ۱۴ در هند عرضه خواهد کرد.

iQOO ۱۲ بعد از سری پیکسل ۸ گوگل، تنها گوشی هوشمند عرضه‌شده در هند خواهد بود که به جدیدترین نسخه‌ی اندروید مجهز می‌شود. مدیرعامل iQOO در هند طی تیزر تبلیغاتی جدیدی اخبار مهمی را در مورد گوشی جدید خود به اشتراک گذاشته است.

گوشی-ویوو1

مشخصات مهم ویوو iQOO ۱۲

iQOO ۱۲ تنها سه سال برای دریافت سیستم عامل اندروید و چهار سال برای دریافت پچ امنیتی واجد شرایط خواهد بود؛ این بدان معنا است که این گوشی در سال ۲۰۲۶ نسخه‌ی ۱۷ اندروید را دریافت خواهد کرد.

علاوه‌براین، گوشی ویوو فاقد زائدافزار یا Bloatware مانند برنامه‌ها و بازی‌های پیش‌فرض پرطرفدار خواهد بود؛ نرم‌افزارهایی که توسط شرکت سازنده به‌طور پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب می‌شوند و راهی برای حذف دائمی آن‌ها وجود ندارد.

گوشی جدید iQOO ۱۲ دارای فناوری درون‌یابی فریم بازی با سرعت ۱۴۴ فریم‌برثانیه، تراشه اختصاصی Q۱ SuperComputing و محفظه‌ی بخار بزرگ ۶K برای دفع گرما خواهد بود. جزئیات رسمی در مورد قیمت گوشی و تاریخ عرضه‌ی iQOO ۱۲ در هند در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها