|
کدخبر: 308576 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

بهترین گوشی های بازار را بشناسید

در این گزارش شما را با بهترین و پرفروش‌ترین گوشی های حال حاضر بازار آشنا خواهیم کرد.

فناوری بهترین گوشی های بازار را بشناسید

اگر قصد خرید یک موبایل جدید با عملکرد بالا و بهترین ویژگی‌ها را دارید اما با بازار گوشی‌ها آشنایی کافی ندارید، این گزارش کمک زیادی به شما خواهد کرد. کمپانی‌های سازنده گوشی‌های موبایل همواره در تلاش‌اند تا محصولات باکیفیتی در تمامی بازه‌های قیمتی تولید کنند تا از این مسیرنیازهای تمامی کاربران برآورده شود.

در ادامه بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های موجود در بازار ایران در مهرماه سال جاری را بررسی خواهیم کرد تا شما بتوانید به راحتی یک انتخاب مناسب و معقول داشته باشید.

در این بخش از گزارش، قصد داریم به بهترین گوشی‌های موجود در بازار ایران در بازه‌های قیمتی مختلف بپردازیم.

معرفی چهار مدل جدید آیفون در بازار

خبر عرضه چهار مدل جدید آیفون منتشر شده و باعث خوشحالی و تعجب طرفداران اپل شده است. آیفون ۱۵ در مدل‌های ۱۵، ۱۵ پرو، ۱۵ پلاس و ۱۵ پرومکس به بازار عرضه خواهد شد و تغییراتی در رنگ‌بندی و مشخصات فنی آن‌ها صورت گرفته است تا تجربه کاربری بهبود پیدا کند. ازاین‌رو، با یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار روبرو هستیم و انتظار می‌رود که قیمت آن نیز مناسب باشد.

گوشی آیفون ۱۵ دارای وزن ۱۷۱ گرم است و قابلیت دو سیم‌کارت دارد. اپل از نمایشگر Super Retina XDR OLED با پشتیبانی از دالبی ویژن برای این مدل استفاده کرده است که دارای روشنایی بسیار بالا تا ۲۰۰۰ نیت است. همچنین، این گوشی از سیستم عامل iOS ۱۷ بهره می گیرد و با پردازنده‌های قدرتمند Apple A۱۶ که شامل یک پردازنده ۶ هسته‌ای و یک GPU اختصاصی است، عمل می‌کند.

گوشی-آیفون15

دوربین دوگانه نیز یکی از ویژگی‌های این گوشی است، حسگر اصلی آن دارای ۴۸ مگاپیکسل و لنز واید است و حسگر دوم دارای ۱۲ مگاپیکسل و لنز اولترا واید است. همچنین، دوربین جلوی آن نیز دارای حسگر ۱۲ مگاپیکسل و لنز واید است و از سنسورهای تشخیص عمق و بیومتریک نیز بهره می‌برد. تغییر مهم دیگر در آیفون ۱۵ استفاده از پورت USB-C به عنوان درگاه شارژ است تا کاربران بتوانند با راحتی از شارژرهای Type C برای شارژ گوشی خود استفاده کنند. باتری این گوشی نیز با ظرفیت ۳۳۴۹ میلی‌آمپر ساعت ارائه شده است که در طی سی دقیقه شارژ، بیش از نیمی از ظرفیت آن به دست می‌آید. همچنین، این گوشی دارای گواهی IP۶۸ است و تا سی دقیقه در برابر آب مقاوم است.

گوشی-اس22

گوشی گلکسی S۲۲ Ultra

گوشی‌های سامسونگ سری S به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین محصولات این برند شناخته می‌شوند و بسیاری از کاربران آماده‌اند هزینه‌های بالایی را برای بهره‌برداری از قابلیت‌های این گوشی‌ها پرداخت کنند. گوشی Samsung Galaxy S۲۲ Ultra با حافظه داخلی بی‌نظیری به اندازه ۵۱۲ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت رم، فضای بزرگی برای ذخیره‌سازی اطلاعات به کاربران خود ارائه می‌دهد. کیفیت بالای دوربین چهارگانه این موبایل پرفروش به ۱۰۸ مگاپیکسل می‌رسد. این گوشی در برابر آب تا عمق یک و نیم متر و همچنین در مقابل گرد و غبار مقاوم است. اگر به دنبال یک موبایل برای بازی هستید یا استفاده اصلی‌تان از گوشی برای بازی کردن است، Samsung Galaxy S۲۲ Ultra برای تجربه بازی بی‌نظیری مناسب است و دارای عملکرد باتری فوق‌العاده است. قیمت این گوشی به دلیل ویژگی‌های برجسته‌اش قابل توجه است، اما این مسئله منجر به عدم قرارگیری آن در دسته پرفروش‌ها نشده است.

اس23-اولترا

گوشی سامسونگ +S۲۳

سال‌های زیادی است که محبوبیت گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ از نظر هیچکس پوشیده نیست، سامسونگ در رویداد جهانی موبایل سال ۲۰۲۳ مانند گذشته از ۳ گوشی پرچم‌دار به نام سری S۲۳ رونمایی کرد که در این میان گوشی S۲۳ پلاس توانست نگاه‌های زیادی را به سمت خود بچرخاند.

وظیفه محافظت از هر دو پنل شیشه‌ای گوشی +S۲۳ بر عهده لایه محافظ Gorilla Glass Victus ۲ است و دورتا دور گوشی با فریمی آلومینیومی احاطه شده است. صفحه نمایش ۶.۶ اینچی گوشی اس ۲۳ پلاس از پنل Dynamic AMOLED ۲X بهره برده است و توانایی نمایش تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل دارد که در میان بهترین گوشی های بازار یکی از بهترین رزولوشن‌های ممکن دیده شده است.

استفاده از قوی‌ترین تراشه موجود در بازار برای گوشی‌های اندرویدی در این مدل گوشی از سری S۲۳ باعث شد تا گوشی اس +۲۳ به یکی از توانمندترین و بهترین گوشی های بازار ایران و جهان تبدیل شود. ترکیب تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و پردازنده گرافیکی Adreno ۷۴۰ به کاربر امکان اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌های گرافیکی پیشرفته را بدون هیچ کمترین مشکلی می‌دهد.

شیائومی-اولترا

گوشی شیائومی ۱۳ Ultra

اگر به دنبال خرید بهترین گوشی هستید، احتمالاً اسم گوشی جدید شیائومی یعنی ۱۳ Ultra را شنیده‌اید. این گوشی هوشمند، گزینه‌ای عالی برای افرادی است که قصد خرید یک گوشی قوی برای عکاسی، گیمینگ یا استفاده روزمره‌ی خود دارند.

این گوشی هوشمند دارای نمایشگری ۶.۷۳ اینچی از نوع LTPO AMOLED است که با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ قادر است تا ۱ میلیارد رنگ را نمایش دهد و تا ۲۶۰۰ نیت روشنایی دارد. پردازنده گوشی اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ بوده که هشت هسته دارد و از سرعت پردازش بالایی بهره می‌برد.

پردازنده گرافیکی که شیائومی برای این گوشی خود به کار برده نیز Adreno ۷۴۰ است که باعث می‌شود بتوانید بازی‌های سنگین که گرافیک بالایی دارند را هم با کیفیت و سرعت عالی و بدون لگ اجرا کنید. این گوشی دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۶ گیگابایت رم است اما امکان ارتقا آن‌ها وجود ندارد.

سامسونگ-گلکسی

سامسونگ گلکسی S۲۳ Ultra

سامسونگ به تازگی مدل جدیدی از پرچمداران خود را به بازار عرضه کرده که با نام S۲۳ Ultra شناخته می‌شود. این گوشی که در اوایل سال ۲۰۲۳ وارد بازار شده است، توانسته است توجه و علاقه همه‌ی طرفداران سامسونگ را به خود جلب کند و به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند تبدیل شود.

اگرچه در نگاه اول ممکن است این گوشی از نظر طراحی شبیه به مدل‌های قبلی خود باشد، اما با دقت بیشتر متوجه تغییراتی می‌شویم. لنز دوربین‌های آن بزرگ‌تر شده و لبه‌های کناری آن تخت‌تر طراحی شده‌اند. همچنین، قلم این گوشی نیز برای طراحان و افرادی که از قلم استفاده می‌کنند، بسیار عالی است. سرعت قلم به شدت افزایش یافته و هنگام نوشتن با آن، کاربر احساس می‌کند که روی کاغذ معمولی می‌نویسد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها