|
کدخبر: 301515

پای اسنوپ داگ به Call of Duty باز شد!

Call of Duty معمولا اسکین‌های منحصر‌به‌فرد و غیرمنتظره‌ای را به کاربران خود ارائه می‌کند. اخیرا شخصیت‌های The Boys به بازی Call of D‌uty: Modern Warfare ۲ اضافه شده بودند و حالا افراد مشهوری از جمله «نیکی میناژ» و «اسنوپ داگ»، دو خواننده مشهور آمریکایی قرار است به بازی اضافه شوند.

فناوری پای اسنوپ داگ به Call of Duty باز شد!

حساب رسمی Call of Duty در توییتر تصویری از این دو خواننده را به اشتراک گذاشته است که در آن میناژ با یک اسلحه صورتی و اسنوپ داگ با یک اسلحه آبی و طلایی دیده می‌شوند. در حال حاضر مشخص نیست که این اسکین‌ها چه قیمتی خواهند داشت اما قرار است با انتشار آپدیت فصل ۵ در تاریخ ۲ اگوست (۱۱ مرداد) در دسترس قرار بگیرند.

این دو خواننده به‌عنوان بخشی از جشن ۵ سالگی هیپ‌هاپ به بازی‌های Call of Duty اضافه خواهند شد. علاوه بر این،‌ آهنگ‌های جدیدی همراه با این آپدیت در دسترس قرار خواهند گرفت.

همانطور که در ابتدای متن نیز گفتیم، اخیرا نیز سه شخصیت از سریال The Boys به بازی‌ها اضافه شده بودند که هر کدام دارای اسلحه‌های مخصوص به‌خود و همچنین حرکاتی مانند چشمان لیزری Homelander هستند.

اسنوپ-داگ

در حالی که فورتنایت نیز شخصیت‌های عجیب‌و‌غریب زیادی را به بازی خود اضافه می‌کند، در چند وقت گذشته بازی‌های Call of Duty نیز روند مشابهی را پیش گرفته‌اند.

شما از اضافه شدن کدام شخصیت‌ها به بازی‌های آنلاین از جمله CoD استقبال خواهید کرد؟

منبع: ویجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها