|
کدخبر: 300398

اطلاع نگاشت مصرف بازی در میان زنان ایرانی منتشر شد؛

بانوان ایرانی، بازیکن‌تر از قبل

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اطلاع نگاشت مصرف بازی در میان زنان ایرانی تا سال ۱۴۰۰ را با توجه به آخرین پیمایش مصرف بازی‌های دیجیتال در ایران منتشر کرد. براساس این گزارش مصرف بازی در میان زنان ایرانی رو به افزایش است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با توجه به اطلاعات استخراج شده از پیمایش مصرف سال ١٤٠٠ از میان ٣٤ میلیون بازیکن ایرانی تقریبا ١٤ میلیون نفر یا به عبارتی ٤١ درصد از بازیکنان زنان هستند. با توجه به نتایج پیمایش‌های مصرف بازی‌های دیجیتال ایران از سال ٨٩ تا به امروز هرساله نسبت زنان بازیکن رو به افزایش بوده است. به عنوان مثال در سال١٤٠٠ از هر ١٠٠ زن ایرانی ٣٥ نفر بازیکن هستند این در حالی است که در سال ٩٨ از هر ١٠٠ زن ایرانی ٢٩ نفر بازیکن بوده‌اند.

بازیکن-ایرانی

میانگین سنی، میانگین مصرف بازی، پلتفرم مورد علاقه، علاقه‌مندی‌ها به سبک، بازی و شخصیت‌های بازی و میزان هزینه‌کرد از جمله موضوعاتی است که در اطلاع نگاشت مصرف بازی در میان زنان ایرانی تا سال ۱۴۰۰ به آنها پرداخت شده است.

از نکات قابل توجه در این گزارش معرفی بازی‌های مورد علاقه بانوان به تفکیک رده‌بندی سنی و شخصیت‌های محبوب بازی‌های دیجیتال در میان بانوان بازیکن است.

متن کامل این اطلاع‌نگاشت را از اینجا دریافت کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها