|
کدخبر: 299847

خرید محصولات لجر از رمزیتال

خرید تمامی محصولات کیف پول لجر از شرکت رمزیتال، معتبرترین شرکت ارائه دهنده محصولات لجر در ایران با ضمانت محصولات.

فناوری خرید محصولات لجر از رمزیتال

اگر در مورد ارز‌های دیجیتال اطلاعات داشته باشید حتماً تا به حال نام لجر را شنیده‌اید. لجر یکی از کیف پول‌های رمز ارز به شمار می‌رود که سال‌های زیادی است توسط خریداران رمز ارز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف پول رمز ارز را برای اولین بار یک شرکت فرانسوی در سال ۲۰۱۴ معرفی کرد. لجر را به عنوان یکی از قدیمی ‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال می‌شناسند، به همین علت افراد زیادی برای نگهداری و محافظت از رمز ارز‌های خود از آن استفاده می‌کنند.

قابلیت‌های متعدد این رمز ارز بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این کیف پول‌ها به شما اجازه می‌دهند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن و با بالاترین امنیت دارایی‌های ارز دیجیتال خود را مدیریت کنید. شرکت لجر یکی از فعالان حوزه امنیت بلاکچین بوده که محصولات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر شما هم به تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شده‌اید و نمی‌دانید این محصولات را از کجا تهیه کنید، رمزیتال (ramzital.com) می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. ما در این مطلب مزایای خرید کیف پول لجر از رمزیتال را به شما معرفی می‌کنیم.

تاریخچه شرکت لجر

همان طور که در ابتدا نیز بیان کردیم شرکت لجر برای نخستین بار از طرف یک شرکت فرانسوی معرفی شد. در آن زمان لجر کار خود را با ۸ متخصص در زمینه بلاکچین، امنیت و کارآفرینی آغاز کرد. در آن زمان این متخصصان با استفاده از دانش و تخصص خود برای ایجاد امنیت بلاکچین راه حل‌هایی را ارائه دادند تا بتوانند در نهایت محصولاتی را تولید کنند که در مقابل خطرات احتمالی مختلف امنیت کافی داشته باشد.

این شرکت امروزه شعبات خود را گسترش داده و علاوه بر ویئرزون فرانسه در زوریخ سوئیس، سنگاپور و نیویورک نیز در حال فعالیت است. این شرکت اقدام به ایجاد یک سیستم عامل متمایز OS کرد که این سیستم عامل BOLOS نام داشت. این شرکت این سیستم عامل را درون یک تراشه امن برای کیف پول‌های لجر و ماژول امنیتی سخت‌افزاری ادغام کرد. این فناوری تنها از سوی لجر ارائه شده است.

هدف لجر این بود که بتواند امنیت کافی برای دارایی‌های دیجیتال را ایجاد کند. این شرکت امروزه با تولید محصولات مختلف توانسته بسیار محبوب شود و افراد زیادی برای تأمین دارایی‌های دیجیتال خود اقدام به خرید محصولات لجر می‌نمایند. هر یک از محصولات لجر ویژگی‌های خاصی دارند که با شناخت و کسب اطلاعات در مورد هریک از آن‌ها می‌توان مناسب‌ترین کیف پول را تهیه کرد.

منظور از کیف پول لجر چیست؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شده‌اید، ممکن است با مفهوم کیف پول لجر آشنا نباشید. برای آشنایی بیشتر شما با این کیف پول باید بگوییم که این شرکت اولین بار یک کیف پول برای ارز دیجیتال بیت کوین طراحی کرد. کیف پول‌های لجر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حتی می‌توان در سیستم عامل‌های ویروسی نیز آن‌ها را اجرا کرد.

کاربرانی که انواع ارز‌های دیجیتال را خریداری می‌کنند، باید بتوانند محلی پیدا کرده که ارز‌های دیجیتال خود را در آن نگهداری و از آن‌ها محافظت کنند. بدین منظور می‌توانند از کیف‌های پول‌های سخت‌افزاری لجر استفاده نمایند. کیف پول لجر در دسته کیف پول‌های سخت‌افزاری قرار می‌گیرد. دلیل این که کاربران در مقایسه با کیف پول‌های آنلاین و صرافی‌ها تمایل دارند تا از این کیف پول سخت‌افزاری استفاده کنند این است که این کیف پول‌ها به صورت آفلاین عمل می‌کنند و نیازی نیست برای استفاده از آن حتماً آنلاین بود. از طرف دیگر امنیت این کیف پول‌ها بسیار بالا است.

در رمزیتال کدام محصولات لجر ارائه می‌شود؟

اگر قصد خرید محصولات لجر از رمزیتال را دارید قطعاً این سول برای شما ایجاد شده که رمزیتال کدام یک از محصولات لجر را ارائه می‌دهد؟ جالب است بدانید رمزیتال از جمله تیم‌هایی است که تمامی محصولات لجر را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید تمام محصولات زیر را در این سایت خریداری کنید.

لجر نانو ایکس (ledger nano x)

دومین نسل از کیف پول‌هایی که توسط شرکت لجر تولید شده، کیف پول‌های لجر نانو ایکس هستند. این نوع کیف پول‌ها صفحه نمایشی بزرگی دارند. یکی از ویژگی‌های مهم این محصولات این است که برای آن‌ها قابلیت اتصال توسط بلوتوث در نظر گرفته شده است. به علاوه این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید با استفاده از کابل نیز به دستگاه خود وصل شوید. در خصوص کنترل این نسخه از کیف پول‌های لجر می‌توان گفت که امکان کنترل آن‌ها توسط سیستم عامل‌های اندروید و ویندوز‌های لینوکس و مکینتاش وجود دارد.

لجر نانو ایکس به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند بیش از ۱۵۰۰ توکن و کوین را پشتیبانی نماید. اینی یکی از دلایلی است که موجب محبوبیت این کیف پول شده است. به علاوه باید گفت که یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده تا لجر نانو ایکس در مقایسه با لجر نانو اس برتری داشته باشد این است که حافظه آن حدود 1/8 مگابایت است. این محصول یکی از محبوب‌ترین محصولات لجر در رمزیتال به شمار می‌رود.

لجر نانو اس پلاس

لجر نانو اس پلاس یکی دیگر از محصولات لجر بوده که قرار است به زودی وارد بازار شود و رمزیتال نیز این محصول را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این محصول می‌تواند حدود صد نوع رمز ارز دیجیتال را به صورت همزمان نگهداری کند و صفحه نمایش باکیفیت‌تری نیز دارد. لجر‌های نانو اس پلاس تنها در نسخه ویندوز راهی بازار می‌شوند و می‌توان آن‌ها را در ویندوز‌های ۸ به بالا لینوکس و مکینتاش نصب کرد.

لجر نانو اس (ledger nano s)

از دیگر محصولات ارائه شده در رمزیتال می‌توان به لجر نانو اس اشاره کرد. لجر نانو اس در واقع اولین نسل کیف پول تولید شده در لجر بود که نسخه‌های ان برای نخسین بار در سال ۲۰۱۶ ارائه شد. این کیف پول می‌تواند بیش از ۱۵۰۰ توکن و ۳۷ کوین را پشتیبانی کند. نحوه مدیریت کیف پول‌های نانو اس بدین صورت است که باید به برنامه لجر لایو مراجعه کنید. این برنامه در سیستم عامل‌های دسکتاپی و اندرویدی وجود دارد.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از کابل‌های یو اس بی ‌به این محصولات متصل شوید. یکی از نقطه ضعف‌هایی که می‌توان برای این محصولات بیان کرد این است که لجر‌های نانو اس حافظه‌ای ۲۰۰ کیلو بایتی دارند. این بدان معناست که شما می‌توانید حدود ۵ نرم‌افزار را روی آن نصب نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها