|
کدخبر: 267624

​سرقت ۲۰ هزار رمرارز از کیف پول یک ایرانی

رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به سرقت معادل ۶۰۰ میلیون تومان ارز دیجیتال از کیف پول شهروند گلستانی کرده بود.

سرهنگ ابراهیم پرسا رئیس پلیس فتا استان گلستان گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کیف پول وی مورد سرقت قرارگرفته، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: شاکی در اظهارات خود اظهار کرد با فردی ناشناس در شبکه اجتماعی آشنا شدم که بیان داشت در زمینه ارز دیجیتال فعالیت می‌کند و تصاویری از سود‌های کلان خود ارسال کرد که بنده هم به جهت سرمایه‌گذاری و کسب منفعت مالی فقط اجازه انجام معاملات ارزی را به وی دادم و پس از مدتی سود خوبی را برای بنده به‌حساب کیف پول ارز دیجیتال واریز کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: شاکی گفت بعد از مدتی از بنده درخواست کرد اقداماتی را بر روی تلفن همراهم انجام دهم که بنده از آن اطلاع کافی نداشتم و دقیقا خواسته وی را انجام دادم و متوجه شدم از حساب کیف پول ارز دیجیتال ۲۰ هزار دلار سرقت شده است.

او افزود: با هماهنگی مقام قضایی محل اختفای وی که دریکی از استان‌های غربی کشور قرار داشت مورد شناسایی قرارگرفت که در یک عملیات غافلگیرانه مجرم سایبری دستگیر شد.

سرهنگ پرسا گفت: شهروندان توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت‌های سایبری اعلام کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر