|
کدخبر: 298332

ارتش دوج کوین عقب‌نشینی کرد / آینده چه می‌شود؟

شبکه دوج کوین اخیراً شاهد کاهش تدریجی مشارکت کاربران خود بوده که با کاهش مداوم تعداد اعضای گروه تلگرام آن همراه بوده است. این موضوع، نگرانی‌هایی را در مورد پایداری روند نزولی فعلی دوج کوین ایجاد کرده و سوالاتی را در مورد مسیر آینده آن مطرح کرده است.

اقتصاد ارتش دوج کوین عقب‌نشینی کرد / آینده چه می‌شود؟

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم IntoTheBlock، در هفت روز گذشته، آدرس‌های جدید دوج کوین حدود ۴۶٫۳ درصد و آدرس‌های فعال آن نیز حدود ۲۲٫۱ درصد کاهش یافته‌اند. در این میان، تعداد آدرس‌هایی که DOGE هولد نمی‌کنند، نیز ۲۳٫۴۷ درصد کمتر شده است.

علاوه بر این، گروه تلگرامی دوج کوین نیز از سال ۲۰۲۲، شاهد روند کاهشی قابل‌توجهی در تعداد کاربران خود بوده است.

در همین حال و در طول هفته گذشته، تقریباً ۱۳ هزار توییت مثبت در مقایسه با حدود ۱،۷۵۰ توییت منفی در مورد دوج کوین وجود داشته که نشان‌دهنده احساسات مثبت در توییتر است.

علاوه بر این، تعداد کل آدرس‌های دوج کوین همچنان در حال افزایش است که نشان‌دهنده یک روند صعودی پایدار در پذیرش و علاقه کاربران است.

در همین حال، در حالی که بیش از ۴۰ درصد از آدرس‌های دوج کوین در حال حاضر در موقعیت‌های زیان‌ده هستند، تعداد قابل‌توجهی از آدرس‌ها در ابتدای سال نسبت به خرید DOGE اقدام کرده‌اند و اکنون، تقریباً ۵۶ درصد آنها سود دارند.

قیمت دوج کوین دو هفته پیش، کاهش بیش از ۲۷ درصدی را تجربه کرده بود. با این حال، از آن زمان تاکنون حدود ۳۱ درصد افزایش یافته است.

این هفته، شاخص MACD هم پس از یک دوره کاهش نزولی، یک تیک صعودی را نشان داد. با این وجود، روند میان مدت نزولی باقی مانده، همانطور که توسط تقاطع مرگ میانگین‌های متحرک نمایی (EMAs) در نمودار هفتگی نشان داده شده است.

علاوه بر این، دوج کوین در حال حاضر با مقاومت قابل‌توجه سطح ۰٫۰۶۹ دلار مواجه است. اگر قیمت در این سطح رد شود، دوج کوین به طور بالقوه می‌تواند به سمت حمایت بعدی در حدود ۰٫۰۴۹ دلار حرکت کند. با این حال، در صورت بریک آوت صعودی، دوج کوین می‌تواند مقاومت قابل‌توجه بعدی در حدود ۰٫۰۸ دلار را به چالش بکشد.

در صورتی که دوج کوین در رسیدن به نسبت طلایی در سطح ۰٫۰۸ دلار موفق عمل کند، احتمال حفظ مومنتوم صعودی افزایش می‌یابد؛ زیرا نشان‌دهنده تکمیل فاز اصلاحی است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها