|
کدخبر: 299822

خرید قسطی ps5 دیجیتال ارزان را با ما تجربه کنید!

با خرید قسطی ps5 دیجیتال، غول مطلق بازی در اختیار شماست! Sony Playstation 5 Digital دنیای بازی سرگرمی را متحول کرده است. ps5 دیجیتال، فاقد درایو و فقط برای دریافت محتوای دیجیتال است، پس باید بازی‌های دلخواه‌تان را دانلود کنید. این کنسول با ظاهری شبیه به سفینه، رنگ سفید دارد.

دارای پنل‌هایی است که مانند یک ژاکَت محافظ برای کنسول عمل می‌کنند، به شکلی که شکاف‌هایی برای جذب هوای خنک دارند و شما به راحتی می‌توانید این پنل‌ها را از کنسول جدا کنید تا گرد و غباری را که بدون شک در طول زمان بر روی آن می نشیند، به آسانی پاک کنید.

بررسی پلی استیشن 5

با خرید قسطی ps5  دیجیتال خواهید دید که قسمت میانی ps5 دارای روکش مشکی براق و یک نوار LED است که به ظاهرِ کنسول، زیبایی و درخشندگی خاصی بخشیده است. برای خرید قسطی ps5  دیجیتال، به این نکته دقت کنید که  ps5 دیجیتال دارای کنترلر و دسته‌های دوال سنس با رنگ سیاه و سفید است که کمی بزرگتر و سنگین‌تر از نسل‌های قبلی طراحی شده‌اند، به گونه‌ای که حتی اگر دست شما بیش از اندازه عرق کند به دلیل بافت پشتی ضخیم، به دست‌ها نمی‌چسبند. با خرید قسطی ps5  دیجیتال یک بازی دلنشین را تجربه می‌کنید، زیرا در ps5 برای انجام بازی‌های چند نفره لزوماً نیازی به خرید یک کنترلر اضافی ندارید.

پی-اس۵

با خرید قسطی ps5 دیجیتال کم مصرف‌ترین کنسول به لحاظ انرژی، از آنِ شماست. ps5 در زمینه کیفیت نمایش، واقعیت مجازی و گرافیک و صدای سه بُعدی (شنیدن صدا از چند جهت) عملکرد خوبی از خود نشان داده است.  ps5 دیجیتال با دسترسی به اینترنت امکان ذخیره‌سازی بازی‌ها، تماشای فیلم، پخش موسیقی و اتصال به سیستم عامل را برایتان به همراه می‌آورند.

ps5 دارای 825 گیگابایت SSD است که سبب باز و اجرا شدن بازی‌های سنگین می‌شود و بازی‌های اورجینال نسل قبلی نیز بر روی آن قابل اجراست. قابلیت رِندر بازی‌ها، با وضوح 4k  و  HDR از دیگر ویژگی‌های آن است.

پی-اس۵۱

ردیابی خوب پرتوی نیز سبب شده تا نورپردازی و سایه‌های واقعی‌تری را در بازی ببینیم. با این حال، با خرید قسطی ps5 دیجیتال خواهید دید که دستگاه به شدت مستعد برداشتن لک و خراشِ اثر انگشت است. بنابراین برای تمیزکردن آن حتما از یک پارچه میکروفایبر استفاده کنید. جالب است بدانید این کنسول چهار و نیم کیلوگرم وزن دارد، پس برای این مهمان زیبا جایی مناسب در منزل‌تان درنظر بگیرید. نگران نباشید، خبر خوب آن که تولید  ps5قرار است در فروردین 1402 به پایان برسد و یک  ps5 باریک و کم حجم در مرداد 1402 جایگزین آن شود.

پی-اس۵۲

شرایط خرید اقساطی  ps5دیجیتال از قسطی کلاب

اکنون بخرید بعدا پرداخت کنید، این شعار ماست! در شرایط اقتصادی کنونی، اگر رویای خرید ps5 دیجیتال را دارید، اما توانایی مالی یا بودجه کافی برای خرید نقدی کنسول ندارید، خرید اقساطی راهی برای تقسیم هزینه خرید  ps5 دیجیتال است. سایت قسطی کلاب با طرح‌های متفاوت، گزینه‌های متعددی را برای خرید قسطی  ps5دیجیتال پیش روی شما قرار می‌دهد. در اغلب طرح‌ها، ارائه پیش پرداخت صفر است و فقط با چک ضمانتی می‌توانید خرید کنید. در سایت ما قیمت ps5 دیجیتال به عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی نسل نُهمی واقعاً منصفانه است و هر نوع تغییر قیمت فروش قسطی، معقولانه لحاظ می‌شود.

ما بالاترین تخفیف با کمترین میزان سود، همراه با گارانتی، خدمات پس از فروش و برخی بازی‌های رایگان را برای شما تدارک دیده‌ایم.

ps5 دیجیتال فقط یک کنسول بازی نیست، بلکه یک نسل کاملا نو از کنترلرها، سخت‌افزارها، گیم پلی و گرافیک است.  ps5دیجیتال ارزان و با تخفیفات ویژه را از قسطی کلاب بخواهید. قسطی بخرید و به مرور زمان هزینه آن را بپردازید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها