|
کدخبر: 280473

ویژگی های جدید بازی فیفا ۲۳

بازی فیفا ۲۳ یکی از مجموعه بازی های ویدیوئی شبیه سازی فوتبال محسوب می شود که هرساله توسط شرکت الکترونیک آرتز به انتشار می رسد. سری جدید بازی فیفا 23 از تیم های مختلف کشور ها، لیگ های برتر و لیگ های دسته اول طراحی شده است. علاقه مندان به این بازی مهیج و سرگرم کننده هر ساله منتظر هستند تا با امکانات و برخی ویژگی های اضافه شده این بازی را مطلع شوند.

 بازی فیفا 23 (FIFA 23) از آخرین نسخه های این بازی ها می باشد که با اتمام رسیدن قرارداد شرکت الکترونیک آرتز با فیفا سری های جدید این بازی در سال های آینده منتشر نمی شود. این شرکت بازی های فوتبال خود از سال های آینده با نام EA Sports FC و احتمالا با امکانات و ویژگی های دیگری از این بازی منتشر خواهد شد.

ویژگی های بازی FIFA 23

بازی فیفا 23 یکی از جدیدترین بازی ساخت EA است. این نسخه بازی با دو لیگ زنان، دو جام جهانی با تغییراتی در گیم پلی بازی برای گیمرها عرضه شده است. برخی از این امکانات و ویژگی‌ها در این سری بازی به نمایش گذاشته‌اند که به شرح زیر است:

فوتبال زنان

نماینده زنان در فیفا با اضافه شدن سوپرلیگ زنان انگلیس و دسته 1 فرانسه شاهد افزایش قابل توجهی خواهد بود. برخی از تیم های پرطرفدار مانند لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، پی اس جی و غیره برای بازی در دسترس خواهند بود. با. این یک گام مهم رو به جلو برای زنان در فیفا است و به افزایش محبوبیت این بازی در بین طرفداران زن کمک می کند.

بهبود تجربه روز مسابقه

EA به ویژه تجربه روز مسابقه خود را با گنجاندن تعدادی ویژگی جدید که برای بهبود ویژه تجربه تماشای طرفداران طراحی شده اند، افزایش داده است. این ویژگی ها شامل پخش مجدد پخش واقعیت افزوده، سطوح زمین فوق واقعی و جو استادیوم بهبود یافته است.

گیم پلی و ارتقاء گرافیک

فناوری HyperMotion در FIFA 22 برای کنسول های نسل بعدی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S معرفی شد. در این نسخه، HyperMotion2 را می بینیم که ارتقا یافته از نسخه قبلی است.

EA Sports ادعا کرده است که برای بازی FIFA 23 دارای فناوری گیم‌پلی نسل بعدی HyperMotion خواهد بود که دو برابر بیشتر داده‌های بازی واقعی را ضبط می‌کند. این امکان ساخت بیش از 6000 انیمیشن فوتبال واقعی را فراهم می کند و بازی را واقعی تر از همیشه می کند. شما می توانید اقدام خرید اکانت قانونی فیفا ۲۳ برای PS4  از سایت یانگ سنتر کنید.

عکس ۱

بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team)

بدون شک،Ultimate  تیم یکی از محبوب ترین بخش های سری فیفا محسوب می شود که در آن می توانید تیم مورد علاقه خود را ایجاد کنید و با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. مشابه دیگر قسمت ها، Ultimate Team نیز در بازی FIFA 23 با ویژگی های زیادی روبه‌رو شده است. یکی از ویژگی‌های جدید این آلتیمیت، حالت Moments می باشد. این بخش از چالش های مختلفی ایجاد شده است که در صورت انجام آن ها، جوایز متعددی دریافت می کنید. در برخی از این چالش ها از لحظات خاطره‌ انگیز از بازی‌های واقعی فوتبال به نمایش می گذارد.

با توجه به افشاگری‌های اخیر، به نظر می‌رسد در بازی بعدی فیفا، حالت Ultimate Team ممکن است بازیکنانی از سراسر جهان را در کنار هم در تیم‌ها قرار دهد. علاوه بر این، به نظر می رسد ممکن است تغییراتی در نحوه عملکرد موقعیت ها ایجاد شود. علاوه بر آن، ظاهراً لحظات جدید FUT و همچنین گروه جدیدی از نمادها و قهرمانان FUT وجود خواهد داشت.

جام جهانی 2022 در فیفا 23

از آنجایی که سال جام جهانی است، می‌توانید قبل از شروع مسابقات واقعی در 21 نوامبر در قطر، یک جام جهانی کامل را در FIFA 23 بازی کنید. شما می توانید به عنوان تیم مردانه یا زنانه مورد علاقه خود به رقابت بپردازید و برای شانس بردن جام بسیار ارزنده رقابت کنید.

بهره گیری از فناوری Hyper Motion 2

دریبل های فنی بازی FIFA 23 از فناوری تحت عنوان "HyperMotion2" استفاده می شود که بهره گیری از این فناوری یک سیستم ضبط سه بعدی از مسابقات فوتبال واقعی بیش از 6000 انیمیشن در بازی ایجاد شده است که این امر موجب بهبود حرکت فوتبالیست به سمت توپ و همچنین بهبود عملکرد چرخش و دریبل بازیکن می شود. همچنین بازی فیفا 23 دارای از بخش های بازی مردان و زنان در جام جهانی ایجاد کرده است که شبیه سازی جام جهانی فوتبال 2022 و جام جهانی فوتبال زنان 2023 به نمایش می گذارد.

ضربات آزاد بازطراحی شده

در سری جدید بازی فیفا 23 تغییراتی هنگام ضربات آزاد ایجاد کرده‌اند تا بازیکن بتواند با زاویه مناسبی برای ضربه زدن انتخاب کند و مشخص شود بازیکن توپ را کجا می زند. همچنین بازیکنان می‌توانند یکی از مدافعان خود را برای دفاع کرن در برابر ضربات کاشته پشت دیوار به صورت دراز کشیده قرار دهند.

عکس۲

بازی فیفا 23 روی کدام کنسول ها عرضه می شود؟

FIFA 23 بر روی کنسول های نسل بعدی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری X/S و همچنین رایانه های شخصی ویندوزی و ایکس باکس وان منتشر شده است. این بازی برای کنسول های نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا نیز منتشر خواهد شد.

خرید اکانت قانونی بازی فیفا 23 برای پلی استیشن 4 و 5

اگر بخواهید که به طور مستقیم بازی از فروشگاه پلی استیشن خریداری کنید قطعا باید هزینه ی بیشتری را برای تهیه نسخه اورجینال آن پرداخت نمایید. در این صورت شما عزیزان می توانید با خرید اکانت قانونی فیفا ۲۳ برای ps5 هزینه ای کمتری این بازی مهیج را تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی یانگ سنتر یکی از مراکز فروش کنسول های بازی از جمله خرید و فروش اکانت قانونی بازی های پلی استیشن در ایران می باشد. این فروشگاه با داشتن مجوزهای رسانه دیجیتال و نماد اعتماد می توانید محصول موردنیاز خود را خریداری نمایید.

قبل از خرید اکانت قانونی بازی فیفا 23 برای ps4 و ps5 به این موضوع دقت داشته باشید که اگر تمایل دارید یک تجربه بازی معمولی از بازی FIFA داشته باشید نسخه استاندارد برای شما مناسب‌تر می باشد، البته شایان ذکر است که نسخه التیمیت (Ultimate) فیفا 23 به ‌طورکلی انتخاب برتر و تکمیل‌تری محسوب می شود که امکانات و ویژگی های منحصربه‌فردی در اختیار شما قرار می دهد.

شما عزیزان می توانید بازی های مورد علاقه خود را به صورت اورجینال از سایت یانگ سنتر اقدام به خرید اکانت قانونی PS5 و PS4 بفرمایید بسته به اینکه شما می خواهید به صورت آنلاین، آفلاین و یا هر دو ظرفیت خریداری کنید با خرید اکانت قانونی بازی فیفا 23 بهره مند شوید و از بازی کردن لذت ببرید.

نویسنده: رپورتاژ
  • مرصاد ارسالی در

    عالی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها