|
کدخبر: 260111

هوش مالی و خرید اقساطی!

اصناف هوش مالی و خرید اقساطی!

هوش مالی یک علم است، علم چگونه هزینه کردن و چگونه پس انداز کردن!

زمانی که شما در دخل و خرج خود علم هوش مالی را اعمال کنید، اینگونه می‌شود که به طرز شگفت انگیزی میزان دارایی و ثروت شما افزایش می‌یابد. گاهی اوقات با پس انداز کردن مبلغ ناچیزی، سرمایه‌ای هنگفت به دست خواهید آورد. یکی از موضوعاتی که در هوش مالی می‌توان به آن اشاره کرد، خرید اقساطی است.

خرید قسطی یکی از انواع خریدها است که با توجه به گران شدن اقلام و وسایل مورد نیاز زندگی، روز به روز تقاضای بیشتری دارد. به همین منظور فروشگاه‌های حضوری و آنلاین بسیاری هستند که اقدام به فروش اقساطی کالا کرده‌اند و هر کدام شرایط مخصوص به خود را دارند.

هوش-مالی۲

خرید اقساطی با ضامن یا بدون ضامن!

اغلب یکی از شرایطی که خرید اقساطی را برای مردم سخت می‌کند، داشتن یک ضامن معتبر است. در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که به سختی می‌توان یک ضامن معتمد و دارای شرایط خاص را پیدا کرد که حاضر شود ضمانت کسی را انجام دهد.

اکثر فروشگاه‌های حضوری شرایط داشتن یک ضامن معتبر را دارند که کمی کار را برای مردم سخت می‌کند. اما شرایط فروشگاه‌های اینترنتی کمی متفاوت است. برای مثال فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب نیازی به ضامن معتبر ندارد و شما با داشتن یک دسته چک می‌توانید خرید اقساط خود را انجام دهید. پس خرید قسطی وجود دارد که شرط ضامن معتبر را ندارد!

آیا هوش مالی خرید اقساطی را تایید می‌کند؟

شاید در نگاه اول پاسخ این سوال برای شما خیر باشد، اما اینگونه نیست. خرید اقساط کالا در گذشته از نظر هوش مالی نادرست بود، زیرا تورم موجود در آن زمان بسیار کم بود و شما با پس انداز کردن می‌توانستید کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید و سودی نپردازید، اما در شرایط فعلی جامعه ما، تورم لحظه به لحظه در حال تغییر است. می‌خواهیم با مثالی ساده و گویا هوش مالی در خرید اقساطی را توضیح دهیم. برای مثال امروز شما قصد خرید گوشی هوشمند سامسونگ را دارید که مبلغی معادل با ۱۰ میلیون تومان دارد، اگر شما این مبلغ را در کارت خود دارید و می‌توانید نقدی خرید کنید، دست نگه دارید، شما می‌توانید بدون پیش پرداخت از قسطی کلاب خریدی اقساطی کنید و به جای پرداخت تمام هزینه بدون پیش پرداخت با شرایط اقساطی متنوع خرید خود را انجام دهید. در این صورت دیگر شما مجبور به پرداخت تمام هزینه نیستید و می‌توانید هزینه خرید گوشی را پس انداز نمایید.

البته با توجه به تورم بالایی که در کشور موجود است، سود پرداختی برای خرید قسطی با بالا رفتن قیمت کالا در ماه‌های بعدی برابر یا شاید کمتر شود، پس در هر صورت خرید اقساط موبایل از قسطی کلاب بهترین گزینه خرید است.

خرید-اقساطی

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و دیجیتال

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین وبسایت‌های موجود در کشور است که به فروش اقساطی لوازم خانگی، کالای دیجیتال و کنسول بازی با ساده‌ترین شرایط می‌پردازد. وبسایت قسطی کلاب بدون ضامن و حتی پیش پرداخت شرایط خرید قسطی برای مشتریان خود را امکان پذیر کرده است.

شما می‌توانید به صورت آنلاین و اینترنتی خرید خود را انجام دهید و مدارک مورد نیاز را ارسال کرده و کالای خریداری شده را درب منزل دریافت فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید قسطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از نحوه و شرایط فروش اقساط مطلع شوید.

با قسطی کلاب دیگر رویایی دست نیافتنی نخواهید داشت و تمام کالاهای روز دنیا را می‌توانید به سادگی خریداری نمایید. حال با توجه به شناختی که از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی قسطی کلاب دارید و البته هوش مالی، می‌توانید تصمیمات درست و عاقلانه اتخاذ کنید و در زمینه مالی یک قدم به سمت جلو بردارید!

نویسنده: رپورتاژ
  • نسیم شفیع ارسالی در

    دمتون گرم متن خوبی بود

ارسال نظر