|
کدخبر: 297772

سایت معتبر خرید گیفت کارت و جم بازی

گیفت کارت به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای دنیای مدرن امروزی شناخته می شود و به افراد اجازه می دهد که از انواع محصولات، برنامه ها، داده ها و اطلاعات مختلف استفاده کرده و در زمان، انرژی و هزینه های خود صرفه جویی کنند.

فناوری سایت معتبر خرید گیفت کارت و جم بازی

در حقیقت خرید گیفت کارت به نوعی کارت هدیه گفته می شود که از اعتباری مشخص به صورت غیر نقدی برخوردار است و این اعتبار قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارد.

این کارت ها توسط شرکت ها و موسسه های مطرح و معروف جهان عرضه شده و می توانند بهترین هدیه ممکن برای افرادی همچون دانشجویان، گیمرها، نتورکرها و ... هستند.

جم بازی نیز نوعی ارز رایج بازی های موبایلی و ویدیویی است که به گیمرها اجازه استفاده از آیتم ها، آپشن ها و آپدیت های مختلف را داده و به بهبود سطح مهارت های آنها کمک می کند.

رایج ترین گیفت کارت‌ها

می توان گفت تمام شرکت ها و موسسه های معتبر در سراسر جهان انواع مختلفی از گیفت کارت ها را عرضه می کنند اما تعدادی از این کارت ها از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند و در سراسر دنیا استفاده می شوند.

کاربران از نقاط مختلف دنیا می توانند با خرید گیفت کارت گوگل پلی از کمپانی گوگل، خرید گیفت کارت اپل از کمپانی اپل، خرید گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت، خرید گیفت کارت مینت از شرکت Paymentwall، خرید گیفت کارت پلی‌استیشن از کمپانی سونی، خرید گیفت کارت ریزر گلد از شرکت Razer، خرید گیفت کارت استیم از کمپانی معتبر Valveو ... به محصولات و خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

از آنجایی که حوزه گیفت کارت و جم بازی بستر مناسبی برای کلاهبرداری و سواستفاده افراد سودجو است باید در زمان خرید و دریافت ویزا کارت و مستر کارت تحویل آنی، خرید گیفت کارت استیم آرژانتین، خرید گیفت کارت ریزر گلد مالزی و ... به فاکتورها و نکات مختلفی همچون اعتبار و سابقه فروشگاه عرضه کننده، نوع گیفت کارت، قیمت و تاریخ انقضای گیفت کارت، کارمزدها و مالیات گیفت کارت‌ها، ناحیه و ریجن استفاده از کارت و ... توجه داشت.

جم بازی های موبایلی و ویدیویی

گیفت-کارت۱

جم یا ارز رایج بازی های موبایلی و ویدیویی در حقیقت به بازیکنان اجازه استفاده از آپدیت ها، آیتم ها و آپشن های مختلف را خواهد داد و گیمر می تواند با خرید این ارز سطح مهارت های خود را بهبود ببخشد. در اصل بازیکنان با خرید جم بازی می توانند اقدام به خرید درون برنامه‌ای اندروید و ios  کرده و لذت و هیجان بیشتری تجربه کنند. با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، خرید گیفت کارت فری فایر و خرید جم سایر بازی های محبوب می توان رقابت های جذاب تری را تجربه کرد.

سایت  معتبر گیم کد برای فروش گیفت کارت و جم بازی

سایت فروشگاهی گیم کد از جمله معتبرترین سایت های فروشگاهی حوزه گیفت کارت و جم بازی است که با برخورداری از اینماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال می تواند خریدی مطمئن برای افراد رقم بزند. این سایت از ویژگی های منحصر به فردی همچون داشتن SSL مناسب، شارژ فوری خرید جم بازی، پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، تحویل فوری محصول، درگاه بانکی مطمئن، شارژ فوری محصولات درون برنامه‌ای و ... برخوردار است.

کاربران می توانند با مراجعه به این سایت و در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت اقدام به خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال، خرید گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس، خرید گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین، خرید جم انواع بازی‌ها و ... نمایند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها