|
کدخبر: 274565

گیفت مکس بهترین خرید سی پی و گیفت کارت قانونی

گیفت کارت گوگل پلی، آیتونز،فری فایر و هر نوع سکه و اضافات و امکانات بازی های موبایلی، سی پی کلاف دیوتی ، یوسی پابجی کش را چگونه و از کجا با اطمینان تهیه کنیم ! گیفت مکس فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت قانونی ، تضمین کمترین نرخ خرید دربین تمامی سایتهای منتخب فروش شعارما نیست ، ضمانت ما هست !

خرید و فروش آنلاین در هر زمینه ای فعال شده است. پای سایت های فروشگاهی به بازی رایانه ای و موبایلی نیز کشیده شده است. شاید از دید برخی بدین صورت است که بازی را دانلود کرده و از آن استفاده می کنید. اما بسیاری از بازی های پیشرفته بدین شکل نیستند. بازی هایی از سبک بتل رویال و اکشن یکی از موارد نیازمند پیشرفت سطح هستند. سایت های زیادی در زمینه ارائه خدمات مربوط به آن ها فعال هستند. خدمات آن ها رایگان نیست. بنابراین، یافتن یک مکان امن و مناسب، گاهی دغدغه بازیکنان این سری از بازی ها می شود. گیفت مکس بهترین سایت خرید سی پی ارزان می باشد. البته نه تنها سی پی، بلکه موارد بیشتر و مشابه دیگری نظیر خرید گیفت کارت آیتونز  ، خرید گیفت کارت آیفون 14  ، خرید گیفت کارت اپل ؛ خرید گیفت کارت پلی استیشن  ، خرید گیفت کارت ایکس باکس  ، خرید گیفت کارت استیم  ، رویال پس ، گیفت کارت ریزرگلد ، پابجی موبایل ،  را نیز عرضه می کند. در ادامه با ما همراه باشید

 لازم است بدانید همیشه ازران بودن به معنی معتبر بودن یک فروشگاه نیست و برای اطمینان از اعتبار یک فروشگاه آنلاین باید چندین مورد را بررسی کنید:

  1. فروشگاه مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد
  2. فروشگاه داری پروتکل امنیتی ssl میباشد که امنیت خریدهای شما رو تضمین میکند .
  3. فروشگاه مورد نظر دارای یک شماره ثابت- همراه و معتبر جهت پاسخگویی و پشتیبانی به سوالات خریداران باشد و همچنین پشتیبانی بدون وقفه بصورت [7/24]
  4. نکته دیگر اینکه در گیفت مکس دات آر بلافاصله پس از ثبت نام و خرید یک پنل کاربری در اختیار کاربران قرار می گیرد که در آن می توانند گزارش ، تعداد و کدهای گیفت کارت خریداری شده را مشاهده نمایند.

   تمامی این موارد در گیفت مکس حهت اطمینان خرید کاربران کامل رعایت شده است .

کالاف دیوتی موبایل، یک بازی اکشن

دو دهه است که صنعت گیم از حضور کالاف دیوتی موبایل بهره می برد.  حضوری موثر که در بدو ورود توجه خیل عظیمی از مشتاقان را به خود جذب نمود. سبک این نمونه از بازی ها و شیوه داستانی آن ها شاید با موارد دیگر تفاوت چندانی نداشته باشد. اما وجود یک امتیاز مهم، سبب جداسازی آن به عنوان یکی از بهترین موارد شده است. گرافیکی عالی و پیشرفته دارد. این گرافیک عالی، صحنه و میدان نبردی حقیقی ساخته است. گویی جنگی واقعی در حال رخ دادن است. کاراکترها در آن شباهت بیشتری با انسان واقعی دارند. این مبحث، کالاف دیوتی را خاص و منحصر به فرد نموده است. 8 کاراکتر بسیار محبوب در این میدان حضور دارند. به دلخواه می توانید یک گزینه را برای حضور خود در میدان جنگ برگزینید. سایت گیفت مکس در زمینه کالاف دیوتی موبایل، خدمات ویژه ای دارد. ارز انحصاری یا پول رایج کالاف دیوتی موبایل، سی پی می باشد. بهترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، گیفت مکس می باشد. البته در این سایت انواع ارزهای رایج بازی های دیگر نیز به فروش می رسد. می توانید جم فری فایر یا الماس درون این بازی را بخرید و مایحتاج خود را تهیه کنید. حتی یوسی فوری پابجی قابل دستیابی است. سایتی جامع در زمینه ارائه خدماتی هم چون فروش پول رایج گیم های حرفه ای و محبوب است. ضمن فراهم نمودن شرایط خرید، امکان خرید آسان و همراه با تخفیف را ممکن نموده است.

با سی پی کالاف دیوتی چه بخریم؟؟

سی پی کالاف دیوتی، امکانات و مزایای زیر را به دنبال دارد.

  1. می توانید با کمک آن اسکین، پوسته و لباس های جدید برای کاراکتر خود بخرید. معمولا انواع جدید و خاصی هستند که بر توانمندی و قدرت بازیکن نیز می افزایند.
  2. اسلحه، تجهیزات و گان های جدید با کمک آن قابل خریداری هستند. حتی می توانید سلاح های موجود را تجهیز نمایید. در ارائه تاکتیک های نو و داشتن مبارزه ای حرفه ای تر موثر هستند.
  3. هر سیزن جدید دارای بتل پس اختصاصی می باشد. سیزن های جدید در کنار بروزرسانی ها و تغییرات برنامه ای رخ می دهد. بتل پس مربوط به هر سیزن را نیز می توانید به واسطه خرید سی پی کالاف دیوتی تهیه نمایید.
  4. با ارتقا سطح بازی ما به کمک CP، ارزش و اعتبار اکانتتان بیشتر خواهد شد. آیا این ارزش سودی برای گیمر دارد؟؟ صد البته. می تواند اکانت خود را با قیمت بالایی به فروش برساند.
  5. با استفاده از این ارز اختصاصی و استریم، گیمر می تواند منبعی برای کسب درآمد داشته باشد.

خرید سی پی  بدون اتلاف وقت از گیفت مکس

یکی از مشکلات کاربران پس از خرید سی پی کالاف دیوتی، طویل شدن شارژ بسته خریداری شده است. بدین معنی که از زمان خرید تا واریز آن به حساب مشتری، قدری به طول می انجامد. این زمان انتظار در برخی سایت ها خیلی زیاد و آزار دهنده است. خرید سی پی و سایر ارزهای اختصاصی بازی ها به دلیل عجله در استفاده از آن ها مهم است.گیفت مکس سعی نموده است این زمان را به کم ترین میزان ممکن برساند. خرید فوری یوسی پابجی، خرید فوری جم فری فایر و خرید فوری سی پی کالاف در این جاست.

 مشکلات رایج در بازی کلاف دیوتی موبایل :

باتوجه به باینکه هر بازی موبایلی آنلاین در هرصورت باگ و لگ هایی خواهد داشت که باعث بروز مشکلاتی در حین بازی برای باریکنان خواهد داشت که رفع این موارد ممکن بسادگی و یا نیاز به آموزش داشته باشد که برای رفع تمامی این موارد فروشگاه گیفت مکس در بخش بلاگ و دسته بندی مطالب مربوط به سی پی تمامی این موارد اعم از مشکلات و رفع آنها  بصورت تصویری به زبان ساده و قابل فهم بیان کرده است که مطئنا برای کاربران این بازی بسیار مفید خواهد بود پس حتما در صورت بروز به بخش بلاگ گیفت مکس که بصورت تخصصی به تمامی این موارد ورود کرده است رجوع کنید .

درپایان قابل ذکر میباشد فروشگاهای زیادی اقدام به تبلیغات جهت افزایش فروش به هر نحو ممکن مینمایند با نرخهای متفاوت ، گیفت مکس این اطمینان را به شما میدهد  بدون واسطه و مستقیم از پخش کننده و تامین کننده اصلی با بهترین قیمت که براحتی با مراجعه به سایت گیفت مکس و مقایسه با نرخ هر نوع گیفت کارت در هرسایتی میتوانید به نرخ پایین و قابل اعتماد این فروشگاه پی ببرید .

و در مقادیر  160 سی پی کالاف موبایل تا 18200 سی پی موجود میباشد

  برای خرید انواع گیفت کارت به وب سایت گیفت مکس مراجعه فرمایید.

نویسنده: رپورتاژ
  • آرین ارسالی در

    420

  • 2shoti2 ارسالی در

    عالی

ارسال نظر