|
کدخبر: 291121

چگونه از سرویس اپل موزیک استفاده کنیم؟

گوشی‌های موبایل اپل همواره قابلیت‌های شگفت انگیزی را به کاربران خود ارائه می‌دهند که یکی از پر طرفدارترین و جذاب‌ترین آنها سرویس اپل موزیک می‌باشد. این اپلیکیشن بخشی از سیاست شرکت اپل در ارائه محصولات و خدمات شگفت انگیز و منحصربه‌فرد برای کاربران خود می‌باشد که به واسطه آن همواره یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر بوده و عنوان محبوب‌ترین گوشی تلفن همراه را یدک می‌کشد. بوده است.

فناوری چگونه از سرویس اپل موزیک استفاده کنیم؟

به کمک اپل موزیک می‌توانید موسیقی‌های که قبلاً در گوشی موبایل خود ذخیره کرده‌اید را گوش کنید، موسیقی‌های هنرمندان محبوب خود را به صورت آنلاین بشنوید و یا آن‌ها را برای پخش آفلاین در آینده بارگیری کنید. یکی دیگر از نکته‌های جالب توجه این اپلیکیشن امکان پخش موسیقی از کانال‌های رادیویی متنوع به صورت نامحدود می‌باشد. 

متاسفانه مانند سایر سرویس‌های اپل، دسترسی به تمامی قابلیت‌های این اپلیکیشن نیز برای کاربران ایرانی با محدودیت و دشواری‌هایی همراه بوده که در ادامه ضمن معرفی کامل‌تر سرویس اپل موزیک با نحوه استفاده کاربران از آن نیز آشنا خواهیم شد. 

آشنایی با سرویس اپل موزیک

دنیای موسیقی پس از ورود به عصر دیجیتالی شدن، مسیر پر فراز و نشیبی را طی نموده و اکنون به لطف اینترنت به آسانی در اختیار کاربران قرار گرفته است. موسیقی‌های تولید شده در سراسر دنیا که در گذشته بایستی ماه‌ها انتظار برای دسترسی به نسخه با کیفیت آن را می‌کشیدیم، امروزه با چند کلیک ساده بر روی گوشی‌های موبایل در دسترس عموم کاربران هستند. شرکت‌های مطرح تولید موسیقی و همچنین بزرگان صنعت تکنولوژی هر کدام اقدام به ارائه محصولات متنوعی در این زمینه نموده اند که یکی از محبوب‌ترین آنها و رقیب اصلی سرویس اپل موزیک، اپلیکیشن اسپاتیفای با بیش از 100 میلیون موسیقی در آرشیو و میلیون‌ها کاربر می‌باشد. اما قابلیتی که اپل موزیک را از سایر اپلیکیشن‌های موجود در بازار موسیقی دیجیتال متمایز نموده است نحوه نمایش محتواهای صوتی در این پلتفرم می‌باشد. شرکت اپل به منظور نمایش و پیشنهاد موسیقی‌های مختلف به کاربران از الگوریتم‌های بسیار هوشمند و منحصر به فردی استفاده می‌کند. این موضوع باعث شده تا این برنامه مطابق سلیقه کاربران باشد و رضایت آن‌ها را جلب کند. در کنار هوش مصنوعی سطح بالای این اپلیکیشن، رابط کاربری جذاب و چشم نواز آن نیز خودنمایی می‌کند. 

قابلیت‌های سرویس اپل موزیک

اپلیکیشن اپل موزیک امکانات بی‌نظیری را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این سرویس توانسته علاوه بر تنوع در ارائه محتواهای خود، رضایت کاربران خود را جلب کند. پیشنهاد من این است که اگر تا به حال از این سرویس بی‌نظیر اپل استفاده نکرده‎اید، حداقل یک بار از آن برای شنیدن موسیقی استفاده کنید تا با آن لذت موسیقی را لمس کنید. در ادامه نگاهی اجمالی به برخی از مزایای این سرویس نام آشنا خواهیم داشت:

  • دسترسی آفلاین به موسیقی بدون محدودیت
  • پخش اورجینال قطعه‌های موسیقی با کیفیت بالا
  • نمایش متن آهنگ‌های مختلف حتی آهنگ‌های فارسی
  • سازگاری با دستگاه‌های مختلف iOS و همچنین اندروید
  • امکان ایجاد پلی لیست اختصاصی و اشتراک گذاری آن با دیگران
  • قابلیت ساخت پروفایل کاربری و دنبال کردن افراد
  • برخورداری از سیستم پیشنهاد موسیقی با الگوریتم‌های پیشرفته
  • امکان ورود به برنامه با استفاده از نسخه وب
  • امکان ورود به برنامه بدون نیاز به تغییر آی‌پی

نحوه خرید اشتراک سرویس اپل موزیک

اگر قصد خرید اشتراک‌های اپل موزیک را دارید، می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف یکی از اشتراک‌های ماهانه و یا سالانه این سرویس را تهیه کنید و از آرشیوهای این برنامه لذت ببرید. با این حال با وجود تحریم‌ها و مشکلاتی که در زمینه پرداخت در داخل ایران وجود دارد، بسیاری از کاربران به دنبال بهترین روش خرید اشتراک هستند. برای این افراد خرید گیفت کارت آیتونز اپل را پیشنهاد می‌کنیم. با خرید گیفت کارت‌های سرویس موسیقی اپل می‌توانید به راحتی شارژ اپل آیدی خود را انجام نموده و از این برنامه لذت ببرید.

از آنجاییکه دسترسی به سرویس‌های پرداخت بین‌المللی برای همه کاربران به راحتی میسر نیست لذا بهترین راهکار برای پرداخت هزینه‌های مربوط به شارژ حساب کاربری، سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل، تنها استفاده از گیفت کارت‌های اپل می‌باشد. با استفاده از گیفت کارت اپل کاربران به راحتی قادر به شارژ حساب اپل آیدی از داخل کشور بدون هیچگونه محدودیتی و استفاده از تمامی خدمات اپل خواهند بود. 

تفاوت گیفت کارت اپل با کارت های اعتباری مانند مستر کارت و ویزاکارت یا پی پال در این است که کارت اعتباری را میتوان مجدداً شارژ نمود و یا اعتبار آن را به شخص دیگری انتقال داد اما گیفت کارت ها همانند کارت شارژ یکبار مصرف هستند. گیفت کارت‌های اپل در دو نوع فیزیکی و کد مجازی در کشورهای مختلف دنیا عرضه می‌گردند. این کد شارژ در مقادیر 5، 10، 15، 20، 25، 30، 50، 100، 200، 300 و 500 دلاری (و یا هر ارز دیگری) بوده، بدون نام و تاریخ انقضاء هستند و می‌توان به صورت ناشناس از آنها استفاده نمود.

اپل-موزیک۱

چگونه گیفت کارت‌های اپل را خریداری کنیم؟

بهترین روش برای خرید گیفت کارت اپل، مراجعه به یک فروشگاه مجازی معتبر محصولات اپل می‌باشد که ما به شما خرید گیفت کارت اپل از طریق وب سایت یا نرم‌افزار سیبچه را پیشنهاد می‌کنیم. شرکت سیبچه با سالها سابقه درخشان در ارائه خدمات به کاربران ایرانی گوشی‌های اپل، در حال حاضر دارای یک تیم پشتیبانی تخصصی بوده و کاربران خود را در تمامی مراحل خرید و شارژ حساب اپل آیدی راهنمایی می‌نماید. 

ضمناً با خرید اشتراک نرم‌افزار سیبچه، امکان نصب و استفاده بدون دغدغه تمامی اپلیکیشن های فارسی را در گوشی موبایل خود خواهید داشت.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها