|
کدخبر: 269072

چگونه در کالاف گان را طلایی کنیم؟

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جنگی که هم نسخه Android و هم نسخه iOS دارد، کالاف دیوتی است. این بازی چند نفره و آنلاین با پرداخت‌های درون برنامه‌ای همراه است و می‌تواند هر گیمری را مجذوب خود کند. همچنین رویداد‌های و چالش‌های هفتگی گوناگونی دارد که بازیکنان را سرگرم کرده و باعث کسب جوایز متنوعی می‌شود.

در این بازی با باز کردن صندوق‌های گوناگون در محل‌های مختلف می‌توان اسلحه، لباس و مهمات جنگی دریافت نمود. این بازی شهرت بالایی دارد و پلیر های زیادی را در ایران به خود اختصاص داده است.

کالاف-دیوتی

در این مطلب قرار است به شما آموزش دهیم تا در سریع‌ترین و آسان‌ترین حالت‌ رنگ گان‌های خود را به طلایی تغییر داده و کیفیت بازی خود را افزایش دهید. بنابراین اگر روش گلد کردن‌ گان‌ها را نمی‌دانید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

روش‌ گلد کردن گان‌ها

برای اینکه بتوان هرکدام از‌گان‌ها را گلد کرد ابتدا باید تعدادی ماموریت را به انجام رساند. نکته قابل توجه این است که ماموریت‌های قسمت LMG, SNG, ASSAULT و SHOTGUN با هم یکی بوده اما ماموریت‌های SNIPER و MARKSMAN از هم متفاوت هستند. از طرفی دومین‌ گان‌هایی که می‌توانند به عنوان MULTI برداشته شوند نیز از هم متفاوت می‌باشند. از جمله این‌ گان‌ها می‌توان به کلت، لانچر و... اشاره نمود.

بخش ASSAULT

برای فهم ماموریت‌های موردنیاز برای طلایی کردن‌ گان‌ها در ASSAULT باید به قسمت Gunsmith مراجعه کرد. برای مثال اولین مأموریتی که در قسمت Sand مشخص شده کشتن ۶۰۰ دشمن یا enemy است. در قسمت Dragon نیز نوشته شده است که باید ۵۰ دشمن را با hip fire از بین برد و قسمت بعد Splinter هست که در آن باید ۸۰ دشمن را از فاصله دور کشت.

اما از کجا باید بفهمیم که دشمن را از فاصله دور زده‌ایم یا خیر؟ در هنگام بازی کردن، دریافت مدال long shot به معنای این است که توانسته‌اید یک enemy را از فاصله نسبتا دوری بکشید.

کالاف-دیوتی1

گزینه بعد Tiger است که ماموریت آن کشتن ۱۲۵ دشمن با پنج attachment است. گان بعدی Jungle است که برای طلایی کردن آن باید head یا سر ۱۰۰ نفر از دشمنان را بزنید‌ و قسمت آخر نیز Reptile است که کاملا برعکس Tiger است و در آن باید بدون attachment موفق به از بین بردن ۸۰ دشمن شوید.

این ماموریت‌ها مربوط به طلایی یا گلد کردن‌ گان‌های موجود در قسمت ASSAULT بود و همانطور که گفتیم ماموریت‌ها در قسمت‌های SNG ,LMG و SHOTGUN نیز مشابه همین‌ها هستند.

قسمت‌های SNIPER و MARKSMAN

برای گلد کردن‌ گان‌ها در قسمت‌های SNIPER و MARKSMAN باید چه ماموریت‌هایی انجام داد؟

در قسمت Dragon نوشته شده است که باید موفق به کشتن ۴۵ انمی در حالت نشسته شوید بنابراین کشتن دشمن در حالت های خوابیده یا ایستاده در اتمام ماموریت تاثیری نخواهد گذاشت.

لازم به ذکر است که قسمت‌های SNIPER و MARKSMAN فقط در قسمت Dragon متفاوت هستند و ماموریت گان‌های دیگر آن‌ها مشابه یکدیگر است.‌

گلد کردن پیستول‌ها

برای گلد کردن پیستول‌ها در قسمت Sand باید بتوانید ۲۰۰ انمی را بکشید. در قسمت Dragon نیز باید ۲۵ دشمن را با hip fire بزنید و در قسمت Splinter نیز ۲۵ انمی را از فاصله دور به قتل برسانید. در قسمت Tiger نیز باید ۹۰ انمی را با همان پنج attachment فول بکشید. همچنین در قسمت Jungle نیز باید ۴۵ دشمن را head shot کرده و برای آنلاک کردن Reptile نیز ۲۵ دشمن را بدون هرگونه attachment از بین ببرید.

گلد کردن نایف‌ها

برای گلد کردن نایف‌ها در قسمت sand باید ۵۰ انمی بکشید و در قسمت Dragon نیز باید ۳۰ انمی را از پشت به قتل برسانید. در قسمت Splinter نیز باید ۵۰ انمی را در حالتی که نشسته‌اید بکشید. همچنین در قسمت Tiger نیز باید ۳۰ دفعه بدون آن که بمیرید ۲ انمی را از بین ببرید و در قسمت Jungle نیز باید بتوانید پنجاه انمی را با پرک dead silence بکشید. اگر در قسمت perk قسمت آبی را بزنید می‌توانید به راحتی Dead silence را پیدا کنید.

برای قسمت Reptile نیز باید ۳۰ دفعه ۳ انمی را بدون آن که بمیرید از بین ببرید.

گلد کردن لانچر‌ها

در قسمت sand باید scorestreaks‌های دشمن را ۵۰ بار از بین برده و در قسمت Dragon نیز این ماموریت را دارید که ۳۰ دفعه UAV دشمن را نابود کنید. پس از زدن هر انمی اگر به آسمان نگاه بکنید حالت هواپیما مانندی می‌بینید که همان UAV است.

در قسمت Splinter نوشته شده است که باید ۱۰ بار Transform shield‌های انمی را خراب کنید. می‌توانید Transform shield را به راحتی در قسمت operator skill بیابید.

در قسمت Tiger نوشته شده است که باید ۱۰ بار Sentry Gun انمی را خراب کنید و در قسمت Jungle نیز گفته شده است که باید ۱۰ بار XS۱ Goliath انمی را نابود کنید. در قسمت Reptile نیز با ۱۰ بار خراب کردن VTOL انمی می‌توانید‌ گان مربوط به آن را طلایی یا گلد کنید.

بهترین روش برای گلد کردن گان‌ها

بهتر است برای گلد کردن‌ گان‌ها با player‌های کمی رو به رو شوید تا بتوانید بهتر ماموریت‌های خود را به انجام برسانید در غیر این صورت ممکن است کارتان سخت شود و نتوانید به خوبی از پس انمی‌ها بر آیید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که حالت Hard point و مپ VACANT را برای بازی انتخاب کنید.

با این مپ می‌توانید ماموریت‌های هد شات، لانگ دیستنس و… را تکمیل کنید و تعداد کیل‌های خود را بالا ببرید. همچنین با پلیر‌های کمی رو به رو خواهید شد و کشتن انمی ساده تر می‌شود. مپ‌های دیگری از جمله ICEBREAKER نیز پلیر کمتری دارند و شما می‌توانید با زدن بات‌های بیشتر ماموریت‌های خود را به انجام رسانده و‌ گان‌های خود را گلد کنید. همچنین اگر به دنبال کردن ماموریت‌ها علاقه‌ای ندارید می‌توانید با خرید سی پی ارزان مورد نیاز برای هر‌گان، آن را طلایی کرده و در بازی مورد استفاده قرار دهید.

کالاف-دیوتی2

توجه داشته باشید که دریافت سی پی در بازی کالاف از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که علاوه بر ارتقا بخشیدن به تجهیزات و گلد کردن‌گان، در تغییر مود بازی و شرکت در بعضی رقابت‌ها نیز تأثیرگذار است. سی پی پول رسمی بازی کالاف دیوتی است که باعث بالابردن ارزش اکانت ما شده و در نهایت منجر به افزایش قیمت آن می‌شود. بنابراین اگر قصد خرید سی پی را دارید توصیه می‌کنیم آن را از فروشگاه های آنلاین معتبر تهیه کرده و با قیمت مناسبی خریداری کنید.

سخن پایانی

در پایان به یاد داشته باشید که یکی از عواملی که کیفیت بازی را بالا می‌برد طلایی کردن‌ گان است. داشتن گان طلایی باعث می‌شود تا لذت بازی دوچندان شود بنابراین حال که به سوال چگونه در کالاف‌ گان را طلایی کنیم؟ پاسخ دادیم باید مشخص کنیم که بیشتر با کدام یک از‌ گان‌ها سر و کار داریم چرا که ماموریت‌هایی که بازی برای گلد کردن هر‌گان به ما می‌دهد متفاوت است. رنگ‌های مختلفی برای هر‌گان وجود دارد که بر اساس قوانین و ماموریت‌هایی که به ما محول می‌شود می‌تواند تغییر کند و گان ما را طلایی، الماسی و حتی بتنی کند.

بدون شک گلد کردن‌گان‌ها علاوه بر اینکه در افزایش کیفیت کالاف موثر بوده و علاقه شما را به این بازی بیشتر می‌کند، باعث ارزشمند‌تر شدن و بالا رفتن قیمت اکانت شما نیز می‌شود.

نویسنده: رپورتاژ
  • عماد ارسالی در

    من می خواهم در کالاف تفنگ هایم را تایید کنم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها