|
کدخبر: 259412

صفر تا صد طراحی سایت شرکتی اختصاصی و چند زبانه

راهنمای طراحی سایت شرکتی 

طراحی سایت شرکتی یکی از مهمترین اقداماتی است که صاحبان شرکت ها باید در اولویت قرار دهند. اگر شرکتی به دنبال ورود به بازار آنلاین برای درآمدزایی است با طراحی یک سایت شرکتی به همراه یک سایت فروشگاهی می تواند گام های موفقیت را به سرعت طی کند. البته برای طراحی این نوع از سایت ها لازم است ویژگی های مطلوبی در اولویت قرار گیرد. برای داشتن یک سایت شرکتی موفق چه باید و نبایدهایی مد نظر است؟ در ادامه در نظر داریم به اهمیت ساخت سایت شرکتی برای کسب و کارهای آنلاین و امکانات اصلی آن بپردازیم، برای کسب راهنمایی بیشتر با ما همراه باشید 

با رشد کسب و کارها به صورت آنلاین علاوه بر فعالیت فیزیکی، شرکت ها نیازمند برقراری ارتباط در فضای مجازی هستند. اگر بتوانید از این مسیر کسب و کار خود را توسعه دهید بدون شک به راحتی موفق خواهید بود و سود خوبی به دست خواهید آورید. شرکت سیماگر با ارائه ی خدمات طراحی سایت شرکتی در تلاش است شما را در رسیدن به اهداف تان یاری کند. ما با سال ها تجربه و تخصص در این حوزه بهترین و حرفه ای ترین وب سایت شرکتی را برای شما طراحی خواهیم کرد. روز به روز وابستگی ما به اینترنت افزایش می یابد و فعالیت های بیشتری به صورت آنلاین تعریف می شود. افراد قبل از اینکه یک شرکت را در اولویت قرار دهند، با استفاده از موتورهای جستجو، خدمات و اعتبار آن شرکت را بررسی می کنند. اگر بتوانید در حوزه ی خدمات خود در رتبه ی اول گوگل باشید، به راحتی اعتماد مخاطبان خود را به دست خواهید آورد. پس سئو سایت شرکتی را جدی بگیرید. 

طراحی سایت

اهمیت طراحی سایت برای شرکت ها چیست؟

اهمیت طراحی سایت شرکتی برای هیچ کسب و کاری پوشیده نیست. زمانی که کاربران جدید به دنبال اطلاعات و ارزیابی برند شما هستند اولین اقدامی که انجام می دهند، جستجوی شرکت شما در اینترنت است. اگر با داشتن یک سایت شرکتی معتبر بتوانید توجه مخاطبان خود را به سمت خود جلب کنید بدون شک موفقیت بسیار خوبی نصیب فعالیت شما خواهد بود. از اهمیت و مزیت داشتن یک سایت شرکتی غافل نباشید. در این صورت است که می توانید در بین رقبای خود پیروز شوید. طراحی سایت شرکتی با توجه به دیجیتال مارکتینگ و رعایت همه ی اصول سئو از مهمترین اقداماتی است که برای برندسازی انجام می شود. اصول طراحی سایت خود را به شرکت های معتبر بسپارید تا بتوانید از کیفیت نهایی آن راضی باشید. اینترنت یک ویترین مطلوب می باشد که مردم به واسطه ی آن می توانند سطح کلاس کاری شما را بررسی کنند. اگر به دنبال پیشرفت هستند و در دنیای امروزه قصد کسب سود خوبی دارید نباید از مزیت فوت و فن های جدید برای درآمدزایی غافل شوید.

طراحی وب سایت

مهمترین ویژگی های طراحی سایت شرکتی 

طراحی وب سایت شرکتی دارای مراحل مختلفی است. یکی از مهمترین نکات برای این امر، معرفی واضح خدمات و البته فعالیت های سایت می باشد. برای این منظور باید صفحات مناسبی با زیرساخت های مطلوب در نظر گرفته شود. به عنوان مثال در صفحه ی درباره ما، لازم است اطلاعات شرکت را به صورت قالبی آماده کنید. داشتن صفحاتی مانند صفحه ی مقالات، اخبار، گالری، تصاویر و ... نمای خوبی از سبک کاری شما در اختیار مخاطب قرار می دهد.

طراحی واکنشگر از دیگر ویژگی های مهم است که برای ساخت یک شرکتی باید در اولویت قرار گیرد. این ویژگی سبب می شود که سایت یا صفحات وب با توجه به دستگاه کاربر از جمله گوشی، لپ تاپ، تبلت واکنش نشان داده و اندازه ی خود را تغییر دهد. به عنوان مثال ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران بیش از 115 درصد است، بنابراین صفحات سایت باید به گونه ای طراحی شوند که کاربر بتواند در صفحه نمایش کوچک گوشی اطلاعات را به راحتی و بدون زوم کردن بخواند. 

طراحی گرافیک وب سایت از دیگر نکات مهم در طراحی سایت شرکتی می باشد. جلوه های بصری زیبا و متناسب بودن آن با کسب و کار شما می تواند تعامل بیشتری با مخاطب ایجاد کند. یک سایت با ساختار مرتب و البته چشم نواز می تواند تجارت شما را به خوبی به تصویر بکشد و در ذهن مخاطب ماندگار شود. شرکت سیماگر با توجه به اصول روانشناسی، وب سایتی با طراحی ماندگار برای شما مد نظر دارد. استفاده از فونت مناسب در ساخت یک سایت از دیگر نکاتی است که بسیاری از طراحان سایت به آن بی توجهی می کنند. ما فونت های استاندارد و مناسبی را برای مشتریان خود معرفی می کنیم تا از این طریق بتوانید زیبایی سایت خود را دو چندان کنید.

طراحی سایت اختصاصی

سئو سایت شرکتی 

سئو سایت شرکتی از دیگر فاکتورهای مهم برای بهره مندی از مزیت سایت شرکتی است. یک سایت زمانی می تواند سودمند باشد که بهینه سازی شود. توجه به سئو سایت می تواند به راحتی رتبه و رنکینگ سایت شما را افزایش دهد. این امر نیز به نوبه ی خود در اعتبار شرکت و کسب و کار شما تاثیر گذار خواهد بود. ما به همه ی اصول سئو و تکنیک های به روز آن آشنا و مسلط هستیم. می توانیم با ارائه ی تولید محتوای مطلوب و توجه به باید و نباید های لازم به راحتی در موفقیت سایت شما اقدام کنیم.  با داشتن یک سیستم مدیریت محتوا می توانید ویترین کاری خود را مدیریت کنید. برای این امر سیستم های مدیریت محتوا مختلفی موجود است که وردپرس، جوملا، دروپال و ... از جمله محبوبترین آنها در نظر گرفته می شود. در انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا توجه به نکات زیر ضروری است : 

  • انعطاف پذیر بودن
  • قابلیت بروزرسانی خودکار
  • دسترسی آسان
  • داشتن سرعت کافی
  • دارا بودن پوسته های متنوع
  • قالب های گوناگون
  • متن باز بودن

برای بهینه سازی وب سایت شرکتی خود هم اکنون با ما در تماس باشید. طراحی سایت شرکتی خود را به کارشناسان با تجربه و متخصص ما بسپارید تا بتوانید از کیفیت و کارایی ان راضی باشید. یک سایت موفق برای کسب و کار شما بسیار مهم است.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها