|
کدخبر: 290103

مزایای آنتی ویروس نورتون چیست؟

 

images_1679737577_641ec2e918453.jpg

اگر نام نرم ‌افزار امنیتی نورتون را نشنیده ‌اید، احتمالاً رایانه‌ شما چندان امن نیست. مزایای آنتی ویروس نورتون باعث شده است که این نرم افزار به یکی از بهترین آنتی ویروس‌های حال حاضر در سال 2023 تبدیل شود. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که می‌تواند به شکلی عالی بدافزارهای مختلف را تشخیص دهد و در زمان مناسب لایه محافظتی لازم را ایجاد کند.

ویژگی‌هایی که این آنتی ویروس دارد، آن را در صدر لیست پرکاربردترین نرم افزارهای ضد ویروس قرار داده است. در این بررسی قرار است به معرفی این آنتی ویروس و مزایای فوق العاده آن بپردازیم. سپس نحوه خرید آنتی ویروس اورجینال را به شما معرفی می‌کنیم.

عملکرد آنتی ویروس نورتون چگونه است؟

نورتون به عنوان یک آنتی ویروس عالی مبتنی بر یادگیری ماشینی است. بنابراین در تشخیص بدافزارها از هر محصول مشابه دیگری بهتر عمل می‌کند. این برنامه در هنگام استفاده به صورت بلادرنگ به اسکن فایل‌های مختلف و کشف انواع ویروس و بدافزار می‌پردازد و آن‌ها را در زمان کوتاهی شناسایی و نابود می‌کند.

البته این نوع لایه حفاظتی تنها کارایی نورتون نیست. بلکه شما می‌توانید از ویژگی‌های اضافی آن مانند حالت ابری برنامه، مدیریت رمزهای عبور و ابزارهای محافظت از سرقت هویت استفاده کنید.

البته در کنار مزایای آنتی ویروس نورتون شاید بتوان کمی پیچیده بودن را از معایب این برنامه برشمرد که البته علت آن هم کارایی فوق العاده آن است. جالب است بدانید که این برنامه آنتی ویروس چند نوع اسکن مختلف را هنگام فعالیت در دستور کار قرار می‌دهد که در ادامه به معرفی مختصر آن‌ها می‌پردازیم.

اسکن هوشمند

با استفاده از این نوع اسکن بدافزارها دقیقاً در جایی که هستند یافت می‌شوند. به عبارتی اسکن هوشمند منجر به پیدا شدن انواع ویروس و بدافزار در فرآیندهای در حال اجرا، فایل‌های موقت و کلیه فایل‌های سیستمی می‌شود. اسکن هوشمند حدود 30 ثانیه طول می‌کشد و می‌تواند تا 10 هزار فایل را بررسی کند.

اسکن سریع

اسکن سریع نیز از دیگر انواع اسکن‌های آنتی ویروس نورتون است که با سرعت بالایی کار می‌کند و می‌تواند مشکلات مربوط به حریم خصوصی در شبکه وای فای یا سیستم را تنظیم کند. در اسکن سریع حدود 40 ثانیه زمان لازم است تا سیستم بررسی شود. در این نوع اسکن می‌توان 10 هزار فایل مختلف را بررسی کرد.

اسکن سفارشی

در این نوع اسکن شما می‌توانید فایل‌ها، پوشه‌ها یا مکان‌های مورد نظر خود را از لحاظ وجود فایل‌های مهاجم و سارق به صورت انتخابی بررسی کنید.

اسکن کامل

همانطور که از نام این نوع اسکن مشخص است، از آن برای بررسی کردن صفر تا صد سیستم استفاده می‌شود. توصیه می‌شود به صورت زمان بندی شده از این نوع اسکن در دستگاه خود استفاده کنید. این اسکن کارایی بیشتری دارد و البته بیشتر از 11 دقیقه زمان می‌برد تا کل سیستم را پاکسازی کند. در این اسکن 300 هزار فایل اسکن می‌شوند.

images_1679737588_641ec2f43aab1.jpg

مزایای آنتی ویروس نورتون اورجینال

کافی است سری به اینترنت بزنید و به دنبال یک آنتی ویروس حرفه ای باشد. مطمئناً مشاهده خواهید کرد که نورتون به عنوان یک نرم افزار امنیتی فوق العاده در لیست برترین آنتی ویروس‌ها قرار دارد. این برنامه ضد ویروس علاوه بر پیدا کردن بدافزارهای مختلف و شناسایی آن‌ها می‌تواند یک بار برای همیشه آن‌ها را از بین ببرد.

محافظت کامل

سازندگان نورتون محافظت کامل و صد درصدی را به کاربران وعده می‌دهند. در واقع آن‌ها این شرط را پذیرفته اند که اگر نورتون نتواند ویروس‌ها را از دستگاه شما شناسایی و حذف کند، می‌تواند هزینه خرید آنتی ویروس مورد نظر را پس بگیرید. نورتون چیزی فراتر از یک آنتی ویروس ساده و سنتی است. زیرا می‌تواند به کمک بهترین فناوری‌ها، دستگاه شما را از تهدیدات جدید و ناشناخته حفاظت کند.

استفاده از  (VPN)

بسیاری از کاربران خصوصاً ما ایرانی‌ها هنگام مرور آنلاین نیاز به یک وی پی ان قوی داریم که البته ایمن نیز باشد. نورتون نه تنها به عنوان یک آنتی ویروس داده‌های شما را در برابر جاسوسان، سارقان و هکرها ایمن نگه می‌دارد، بلکه می‌تواند از آن به عنوان یک وی پی ان عالی برای داشتن یک شبکه خصوصی مجازی نیز استفاده کند.

فایروال هوشمند

فایروال هوشمند را می‌توان از دیگر مزایای نورتون دانست. فایروال دسترسی غیرمجاز برنامه‌های مخرب مانند تروجان‌ها و هکرها را به کامپیوتر یا شبکه شما مسدود می‌کند.

مدیریت رمز عبور

از دیگر مزایای آنتی ویروس نورتون می‌توانیم به مدیریت رمز عبور اشاره کنیم. نورتون یک ابزار مدیریت رمز عبور بسیار محبوب و البته کاملاً ایمن است که باعث می‌شود تا کاربران از آن برای ساخت رمزهای عبور قوی و رمزگذاری شده استفاده کنند. این حالت داده‌های شما را ایمن نگه می‌دارد و از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات شما جلوگیری می‌کند.

حفاظت سریع دروازه وب

دروازه وب یکی از مکان‌هایی است که می‌تواند منجر به سرازیر شدن انواع بدافزار به سیستم شما شود. در این حالت نورتون می‌تواند با ایجاد یک لایه محافظتی هنگام جستجو در وب، شما را از تهدیدهای داده‌ها و فایل‌های مخرب دور نگه دارد.

انعطاف پذیر و کاربردی

از دیگر مزایای آنتی ویروس نورتون می‌توانیم به قابلیت استفاده از آن برای هر شخص و شرکتی اشاره کنیم. به عبارتی، فرقی نمی‌کند سطح استفاده شما از این آنتی ویروس چقدر است، زیرا در نهایت نیازهای امنیتی شما را با ویژگی‌های شگفت انگیزی که دارد، برطرف خواهد کرد.

همانطور که مشاهده کردید مزایای آنتی ویروس نورتون آن را به یکی از بهترین نرم افزارهای حفاظتی و ضد ویروس حال حاضر تبدیل کرده است. اما ناگفته نماند که برای بهره مندی از تمامی مزایای آنتی ویروس نورتون، باید نسخه اورجینال و اصل آن را تهیه کنید. به منظور خرید نسخه اورجینال این آنتی ویروس می‌توانید از طریق مجموعه معتبر بنیان سافت اقدام کنید.

images_1679737598_641ec2fecf735.jpg

جمع‌ بندی

  • آنتی ویروس نورتون را می‌توان یک نرم افزار محافظتی همه جانبه برشمرد که به عنوان بهترین ضد ویروس در سال 2023 شناخته می‌شود.
  • این آنتی ویروس از هوش مصنوعی یا همان یادگیری ماشینی با کمک چندین نوع اسکن مختلف از جمله اسکن سریع، اسکن هوشمند و اسکن کامل کار می‌کند.
  • از مزایای این آنتی ویروس می‌توانیم به استفاده از فناوری‌های روز دنیا در ساخت و طراحی، حفاظت سریع و فوق العاده مؤثر، قابلیت استفاده در دستگاه‌های مختلف و حفاظت حرفه ای از دروازه وب را نام ببریم.
  • برای خرید آنتی ویروس اورجینال نورتون و استفاده از تمامی ویژگی‌ها و مزایای آن می‌توانید از طریق سایت معتبر بنیان سافت اقدام کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها