|
کدخبر: 207094

جشنواره پاییزه خرید لایسنس نود ۳۲ از سایت آی نود

فناوری جشنواره پاییزه خرید لایسنس نود ۳۲ از سایت آی نود

به گزارش خبرگزاری ما سایت آی نود ارائه دهنده لایسنس نود ۳۲ با بیش از ۱۲ سال سابقه و دارای نماد از وزارت صمت می باشد.

سایت آی نود در جشنواره  فصل پاییز محصولات خود را با کاهش تا ۶۰ درصد تخفیف به فروش میرساند.

برای خرید لایسنس نود ۳۲ می توانید روی لینک کلیک کنید.

کدام محصولات آنتی ویروس در سایت آی نود به فروش میرسد؟

این سایت فقط محصولات شرکت ESET  را به فروش میرساند که در ادامه به معرفی برخی از محصولات این شرکت می پردازیم

لایسنس eset mobile security

اپلیکیشن ESET Mobile Security  ویژه سیستم عامل اندروید می باشد. شما با خرید لایسنس موبایل سکیوریتی گوشی یا تبلت خود را در برابر ویروس ها محافظت می کنید و هچنین  می توانید گوشی خود را در برابر سرقت و هک بیمه کنید.

لایسنس ESET NOD32 Antivirus

نرم افزار ESET NOD32 Antivirus  معروف ترین نرم افزار شرکت ESET  می باشد این محصول جز قدیمی ترین نرم افزار های خانگی شرکت ESET  می باشد. شما با خرید آنتی ویروس نود ۳۲ از امکانات این محصول می توان به اسکن پیشرفته هارد دیسک و فلش مموری ها برای از بین بردن تروجان های احتمالی و ویروس ها ، مسدود سازی سایت های مخرب ، تشخیص سریع جاسوس افزار ها و کی لاگر ها و... اشاره کرد.

لایسنس ESET Internet Security

تا قبل از معرفی ESET Internet Security  محبوبترین نسخه خانگی ویندوز نرم افزار نود 32 آنتی ویروس بود اما پس از معرفی این نرم افزار در سال 2016 ، نرم افزار اینترنت سکیوریتی به دلیل امکانات بیشتر در کنار یک آنتی ویروس قوی آن را به محبوبترین نرم افزار خانگی ایست تبدیل کرد.

برخی امکانات ESET Internet Security

آنتی ویروس قدرتمند و آنتی اسپم

ضد سرقت دستگاه

ضد فیشینگ

کنترل والدین

مرورگر امن برای بانکداری

حفاظت از جاسوس افزار ها، بد افزار ها ، باج افزار ها

دیوار آتش و محافظ شبکه خانگی

اسکنر پیشرفته UEFI

محافظت از وبکم و دوربین

لایسنس

فروش لایسنس های تجاری ESET  توسط آی نود

لایسنس ESET File Security

این محصول برای کاربرانی مناسب می باشد که ویندوز سرور استفاده می کنند. در واقع این محصول همانند نسخه خانگی اینترنت سکیوریتی محافظت کامل در برابر ویروس را دارد.

لایسنس ESET Endpoint Security

این محصول از ۵ کاربر شروع میشود. این محصول هم بر روی سرور و هم بر روی کلاینت ها قابلیت نصب دارد. مزیت این محصول نسبت به ESET File Security این است که این محصول کنسول مدیریت تحت وب دارد شما کنترل کامل روی تمامی کلاینت ها وسرور ها از طریق وب را دارید.

پیشنهاد شما برای خرید لایسنس نود ۳۲ خانگی چیست؟

ما برای محصولات خانگی نسخه اینترنت سکیوریتی را پیشنهاد می کنیم دلیل انتخاب این محصول همانطور که قبلتر اشاره شد، این نرم افزار هم یک آنتی ویروس قوی است و هم یک محافظ در برابر هک و دزدی اطلاعات نظیر اطلاعات بانکی و کارت های اعتباری و هک وبکم و... علاوه بر این نسخه اینترنت سکیوریتی دارای فایر وال ( دیوار آتش ) نیز می باشد که شما را در برابر حملات اینترنتی امن می کند.

 پیشنهاد شما برای خرید لایسنس نود ۳۲ تجاری و سازمانی چیست؟

ما برای کسانی که از یک سرور و چند کلاینت محدود در شرکت یا سازمان خود استفاده می کنند پیشنهاد می کنیم برای سرور خود لایسنس ESET File Security  خرید کنید و برای سایر کلاینت ها لایسنس خانگی خرید کنید. در این صورت قیمت تمام شده برای کاربر کمتر خواهد بود. التبه این به شرط آن است که شما نیاز به کنسول تحت وب نداشته باشید زیرا در صورتی که شما به کنسول نیاز دارید باید نسخه ESET Endpoint Security  نیاز خواهید داشت این محصول تعداد کاربر آن از 5 شروع خواهد شد و فرقی نمی کند چند سرور و چند کلاینت دارید زیرا هم در ویندوز سرور و هم در کلاینت ها نسخه ESET Endpoint Security  نصب خواهد شد.  این محصول برای سازمان ها و شرکت های متوسط که حداقل از ۲۰ کامپیوتر تحت شبکه استفاده می کنند مناسب می باشد.

چرا محصولات ESET را برای خرید انتخاب کردیم؟

شرکت ESET یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه امنیت کامپیوتر و گوشی های هوشمند می باشد. این شرکت هرساله با امتیاز بالا ۹۸ درصد امنیت را در سازمان هایی نظیر virusbtn  و AV-Comparatives  کسب می کند. هر دو این سایت ها منبع معتبری برای تشخیص بهترین آنتی ویروس های جهان می باشند. همچینین آنتی ویروس های ESET از قیمت کمتری نسبت به رقبا در ایران دارند و دلیل دیگر این انتخاب اشغال کمتر منابع پردازنده و حافظه داخلی در این آنتی ویروس است. همه این مزیت ها باعث شد تا ما شرکت ESET  را برای امنیت ویندوز شما انتخاب کنیم.

طریقه خرید از سایت آی نود

شما با ورود به سایت آی نود می توانید یکی از محصولات این سایت را انتخاب و پس از تکمیل فرم ثبت اطلاعات، خریدتان را تکمیل کنید. پس از ثبت خرید اطلاعات مربوط به لایسنس در صفحه خرید شما به نمایش در خواهد آمد و یک نسخه نیز به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس از خرید شما می توانید آخرین نسخه اینترنت سکیوریتی یا نود ۳۲ آنتی ویروس را از سایت آی نود یا سایت eset.com  رایگان دانلود کنید سپس لایسنسی که تحویل گرفته اید را در آنتی ویروس وارد کنید. سایت آی نود راهنمای کامل نصب و راه اندازی و همچنین طریقه فعالسازی را به صورت کامل در سایت خود آموزش داده است.

خرید-لایسنس

دلیل انتخاب سایت آی نود ۳۲

آی نود جز اولین سایت های فروش لایسنس نود ۳۲ باشد این سایت از سال ۹۵تا ۹۷ دارای نمایندگی از شرکت eset بود اما پس از آن بدلیل تحریم های ظالمانه علیه کشور ایران سایت eset تمامی نمایندگان خود در ایران را از سایت خود حذف کرد که سایت آی نود نیز از این قاعده استثنا نبود. دلیل دیگر انتخاب سایت آی نود قیمت برصرفه این سایت نسبت به سایت های مشابه می باشد. همچنین سایت آی نود دارای نماد از وزارت صمت می باشد. این سایت با بیش از ۱۰۰ هزار مشتری فعال توانسته بزرگترین منبع فروش محصولات ESET  در ایران باشد.

اطلاعات سایت آی نود:

آدرس سایت: https://inod.site

شماره تماس در واتس اپ و تلگرام ( فقط ارسال پیام ) :۰۹۹۱۰۱۰۷۲۳۱

شماره تماس اضطراری :۰۱۳۳۲۶۲۴۰۴۱

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها