|
کدخبر: 232817

بدنه این گوشی های ۱۲ میلیونی تغییر رنگ می دهد + فیلم

ویوو از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود با نام V23 و V23 پرو رونمایی کرد. این خانواده که از سری محصولات جریان اصلی V محسوب می‌شود، معمولا فروش بالایی در هند و سایر کشورهای آسیایی دارند و حالا در نسل جدید از بدنه جدیدی استفاده می‌کند که رنگش در مواجهه با نور آفتاب تغییر می‌کند.

فناوری بدنه این گوشی های ۱۲ میلیونی تغییر رنگ می دهد + فیلم

نگ سری ویوو V23 در حالت عادی و در سایه طلایی است، اما وقتی زیر نور خورشید قرار می‌گیرد به رنگ آبی تبدیل می‌شود!

این شرکت گفته توسعه فناوری این بدنه حدود دو سال طول کشیده و کافیست آن را ۳۰ ثانیه زیر آفتاب قرار دهید تا رنگش تغییر کند.

مشخصات گوشی:

نمایشگر ۶.۵۶ اینچی از نوع OLED

دوربین سه‌گانه‌ای ۱۰۸ / ۶۴ / ۸ مگاپیکسلی

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی

قیمت پایه از ۴۰۰ دلار (۱۲ میلیون تومان)

رنگ سری ویوو V۲۳ در حالت عادی و در سایه طلایی است اما وقتی زیر نور خورشید قرار می‌گیرد به رنگ آبی تبدیل می‌شود. این شرکت می‌گوید توسعه فناوری این بدنه حدود دو سال طول کشیده و کافیست آن را ۳۰ ثانیه زیر آفتاب قرار دهید تا رنگش تغییر کند.

از دیگر ویژگی‌های مهم این دو گوشی می‌توانیم به حضور دوربین سلفی دوگانه در برشی در بالای نمایشگر اشاره کنیم. این دوربین شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است. این دوربین همچنین از فوکوس خودکار مبتنی بر چشم بهره می‌برد.

مشخصات سری ویوو V۲۳

ویوو V۳۲ پرو در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دارد که شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. مدل استاندارد این خانواده هم دوربین سه‌گانه دارد اما لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. با این حال، هر دو گوشی لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی دارند.

ویوو V۳۲ پرو نمایشگری ۶.۵۶ اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰p دارد و لبه‌هایش خمیده است. در آن سو، V۲۳ از پنلی ۶.۴۴ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه کاملا تخت است. ویوو برای مدل پرو پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰ و برای مدل معمولی دیمنسیتی ۹۲۰ را انتخاب کرده است.

خانواده گوشی‌های جدید ویوو در مدل معمولی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت تقریبی ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد. مدل پرو هم در مدل پایه با همین پیکربندی با قیمت ۵۹۰ دلار به بازار می‌آید. این گوشی فعلا در هند، مالزی، اندونزی و تایلند عرضه می‌شود اما ظرف چند ماه آینده وارد بازارهای خاورمیانه و اروپا هم می‌شود.

منبع: نبض فناوری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها