|
کدخبر: 260592

ایلان ماسک توییتر را با این قیمت مسخره نمی خرد!

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهارنظر جدیدی مدعی شده که ایلان ماسک، شبکه اجتماعی توییتر را با این مبلغ به گفته او مسخره خریداری نخواهد کرد. او می‌گوید با توجه به تعداد بالای کاربران جعلی یا بات‌های توییتر، محال است که مدیرعامل تسلا این معامله را نهایی کند.

فناوری ایلان ماسک توییتر را با این قیمت مسخره نمی خرد!

چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده در پستی در شبکه اجتماعی خودش یعنی Truth Social نوشت: «امکان ندارد که ایلان ماسک توییتر را با چنین مبلغ مسخره‌ای بخرد، به خصوص با توجه به این که فهمیده تعداد زیادی از کاربران این شرکت بات یا اکانت‌های اسپم هستند.»

ترامپ: Truth Social خیلی بهتر از توییتر است

او می‌گوید اگر ماسک بخواهد و اصلا قادر باشد که این اکانت‌های جعلی را حذف کند، چه چیزی برایش باقی می‌ماند؟ ترامپ ادامه می‌دهد: «اگر به خاطر غرامت سنگین یک میلیارد دلاری نبود، ایلان [ماسک] حتما تا حالا از این معامله خارج شده بود.» او در پایان مدعی شد که شبکه اجتماعی Truth Social بسیار بهتر از توییتر است و با استقبال شدید کاربران روبرو شده است.

اظهارات ترامپ در شرایطی منتشر می‌شود که ایلان ماسک دیروز گفت فعلا تکمیل معامله خرید توییتر را متوقف می‌کند تا آمار دقیق حساب‌های جعلی این پلتفرم مشخص شود. مدیران این شرکت مدعی هستند که تعداد این دسته از کاربران کمتر از ۵ درصد است، اما ظاهرا ماسک به این آمار شک دارد.

اگرچه مدیرعامل تسلا اعلام کرده که هنوز به تکمیل این معامله متعهد است، اما مدیرعامل توییتر در پستی اعلام کرد که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و باید برای هر سناریویی آماده بود. «پاراگ آگراوال» به‌تازگی دو تن از مدیران کهنه‌کار این شرکت را اخراج کرده و امروز توضیحاتی را در این باره ارائه کرد.

از سوی دیگر، رئیس هیئت مدیره توییتر اعلام کرده که آن‌ها هم به معامله خود پایبند هستند و احتمالا انتظار دارند که ماسک از تعهداتش عقب‌نشینی نکند.

 

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر