|
کدخبر: 260444

آخرین جزئیات درباره واگذاری توییتر به ایلان ماسک

مدیرعامل توییتر گفت: برای واگذاری شرکت به ایلان ماسک، باید آماده هر اتفاقی باشیم.

فناوری آخرین جزئیات درباره واگذاری توییتر به ایلان ماسک

ساعاتی بعد از آن که اعلام شد ایلان ماسک فعلا خرید توییتر را معلق می‌کند، مدیرعامل این شبکه اجتماعی در چند توییت نوشت انتظار دارد که معامله تکمیل شود، اما این شرکت باید برای هر اتفاقی آماده باشد. او به طور مستقیم درباره حرف‌های مدیرعامل تسلا چیزی نگفت، اما درباره تغییرات مدیریتی شرکت صحبت کرد.

«پاراگ آگراوال»، مدیرعامل توییتر دیروز از اخراج دو تن از مدیران ارشد شرکت که سال‌ها در این شبکه اجتماعی فعالیت کرده بودند، خبر داد. او حالا درباره این اتفاق توضیحات بیشتری ارائه کرده است. آگراوال می‌گوید:

«اعمال تغییراتی که بر افراد اثر می‌گذارند، همیشه دشوار است و برخی شاید بپرسند چرا مدیرعاملی که خودش در حال رفتن است، باید در آستانه خریده شدن شرکت چنین تغییراتی انجام دهد. پاسخ کوتاه بسیار ساده است: هرچند من انتظار تکمیل شدن معامله را دارم، ولی باید برای هر اتفاقی آماده باشیم و همیشه بهترین تصمیم را برای توییتر بگیریم.»

ماسک متعهد به تکمیل خرید توییتر است

اظهارات آگراوال بدون شک به احتمال توقف خرید شرکت توسط ایلان ماسک اشاره دارد. مدیرعامل تسلا که بارها گفته بود از بین بردن بات‌های توییتر یکی از اهداف اصلی اوست، به‌تازگی اعلام کرده که تکمیل معامله را متوقف می‌کند تا مشخص شود که آمار واقعی کاربران غیرواقعی چقدر است.

توییتر می‌گوید این اکانت‌ها کمتر از ۵ درصد از کاربران این شبکه اجتماعی را تشکیل می‌دهند، اما ظاهرا ماسک در این باره مردد است. البته او مدعی شده که هنوز به‌صورت جدی متعهد به خرید این پلتفرم است. به دنبال توییت جدید ایلان ماسک، «برت تیلور»، رئیس هیئت مدیره توییتر نیز اعلام کرد که آن‌ها هم به توافق خود متعهد باقی می‌مانند.

آگراوال مدعی است که از معامله توییتر به عنوان بهانه‌ای برای فرار از اتخاذ تصمیمات مهم سوءاستفاده نخواهد کرد. او می‌گوید تا زمانی که مسئولیت مدیرعاملی را یدک می‌کشد، باید منتظر تغییراتی بیشتری در این شبکه اجتماعی باشیم.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر