|
کدخبر: 254654

روش‌هایی برای طراحی سایت بدون کد نویسی

همانطور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را دارد و افراد می‌توانند متناسب با انتظارات و نیازهای خود روشی را که کارایی بیشتری برایشان دارد را انتخاب کنند.

فناوری روش‌هایی برای طراحی سایت بدون کد نویسی

یکی از روش‌های پرکاربرد، پر بازده و پر طرفداری که اکثرا آن را می‌شناسید و این روزها به کار گرفته می‌شود ساخت سایت بدون کدنویسی است.

مزایای طراحی سایت با کدنویسی بسیار است و در این قسمت به چند مورد از مهم‌ترین آن بسنده می‌کنیم.

  • در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.
  • از لحاظ قیمتی و در مقایسه با طراحی سایت اختصاصی بسیار مقرون به صرفه است.
  • نیاز به دانش تخصصی ندارد.
  • مدیریت کردن آن بسیار راحت است.

مواردی که گفته شد تنها قسمت کوچکی از مزایای بیکران طراحی سایت بدون برنامه نویسی است و قطعا مزایای دیگری نیز وجود دارد که در طول فعالیت متوجه خواهید شد.

معرفی بهترین نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی

تصویر طراحی ui سایت

حال که با ویژگی‌های طراحی وبسایت بدون کدنویسی آشنا شدید اگر قصد دارید کسب و کار خود را در بستر آنلاین نیز گسترش دهید خوب است با معروف‌ترین و پرکاربردترین انواع سایت ساز آشنا شوید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سی فایو

سی فایو به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در ایران تاکنون 192 هزار سایت را در حوزه‌های گوناگون راه‌اندازی کرده است.

راه‌اندازی یک وب سایت کامل، ارائه قالب‌های متنوع، طراحی ریسپانسیو از جمله ویژگی‌هایی است که سی فایو به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ ضمن اینکه یک دامنه ir با نام اختصاصی برای سایت شما در نظر گرفته می‌شود.

هاست حرفه‌ای و پشتیبانی یکپارچه و مطمئن از مهم‌ترین فاکتورهایی است که یک سایت نوپا به آن احتیاج دارد و سی فایو با تیم 42 نفره خود توانسته تمامی این نیازها را به صورت همه جانبه رفع کند.

از طرفی از آنجایی که اکثر سایت‌های طراحی شده توسط سی فایو با وردپرس طراحی می‌شوند و شاید عده‌ای نحوه کار کردن و مدیریت این cms را ندانند برخی فایل‌های آموزشی برای افراد در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند صفر تا صد آنچه لازم است را بیاموزند.

یکی دیگر از مزایای انحصاری سی فایو این است که شما می‌توانید به مدت 7 روز به صورت رایگان از تمامی امکانات سی فایو استفاده کنید و در صورت رضایت و پس از آشنایی کامل با جزئیات این مبحث، اشتراک مورد نظر را خریداری کنید.

به طور کلی افراد به دلایل زیر سی فایو را انتخاب می‌کنند:

  • دامنه رایگان ایرانی
  • هاست حرفه‌ای
  • 100 نوع قالب متنوع
  • پشتیبانی همه جانبه
  • مشاوره کسب و کار
  • وبینارهای آموزشی
  • ساخت فروشگاه بی‌نظیر
  • درگاه پرداخت و…

اگر به دنبال یک مرجع مناسب برای طراحی وب بدون کدنویسی هستید پیشنهاد ما استفاده از خدمات سی فایو است.

Startup 4

Startup 4 یک نرم افزار اختصاصی برای ساخت سایت بدون کدنویسی است که به‌صورت آنلاین کار می‌کند و برای هر کسی که به رایانه‌های مک، ویندوز و لینوکس دسترسی دارد بسیار کاربردی و عالی است. این ابزار در حال حاضر بیش از 27 هزار مشتری دارد.

نحوه کار با Startup 4 بسیار آسان است و طراحان مبتدی می‌توانند به راحتی از امکانات آن استفاده کنند. طراحان با تجربه نیز می‌توانند از برخی امکانات تخصصی آن بهره‌مند شوند.

از طریق Startup 4 به انواع تم‌های مختلف و متنوع دسترسی دارید که برخی از آن‌ها رایگان و برخی شامل هزینه می‌شود.

سایت‌هایی که با Startup 4 طراحی می‌شوند کاملا ریسپانسیو است و تمامی امکانات ابتدایی و تخصصی را شامل می‌شود.

Wix

Wix یکی از انواع بهترین برنامه طراحی سایت بدون کدنویسی است که تمامی امکانات لازم برای راه‌اندازی سایت‌های ساده و پیشرفته را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • کار کردن با Wix نیز آسان است و افراد مبتدی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • از لحاظ قیمت Wix می‌تواند انواع امکانات رایگان و پولی را در اختیار شما بگذارد که هزینه برخی از آن‌ها از 10 تا 38 دلار در ماه متغیر است.
  • 500 قالب متنوع را برای طراحان سایت در نظر گرفته است.
  • فضای ذخیره سازی 500 مگابایتی را در طرح رایگان فراهم می‌کند.
  • امکان سفارشی سازی با تصاویر، انیمیشن‌ها، پس زمینه‌های ویدئویی و سایر ویجت‌ها را فراهم می‌کند.
  • می‌توانید سرعت وب سایت خود را با Wix Turbo افزایش دهید.
  • به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌های تحت وب بسازید.

Bubble

سایت ساز Bubble به شما این امکان را می‌دهد انواع سایت و برنامه‌های تعاملی و چند کاربره را برای مرورگرهای وب، دسک‌تاپ و موبایل طراحی کنید. به کمک Bubble تمام ویژگی‌هایی که برای ساختن یک سایت حرفه‌ای همچون فیس بوک نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید یک پلتفرم بصری و کاملاً قابل تنظیم راه‌اندازی کنید.

Bubble این امکان را برای شما در نظر گرفته است تا بدون هیچ دانشی از زبان‌های برنامه نویسی همچون HTML یا CSS آنچه در نظر دارید را بسازید.

قالب‌های سازگار با موبایل و محتوای پویا از جمله ویژگی‌هایی است که Bubble برای مشتریان خود در نظر گرفته است. زیرساخت قوی و مقیاس پذیر و در نظر گرفتن یک سرور مطمئن بدون هیچ محدودیتی برای تعداد کاربران، حجم ترافیک یا ذخیره سازی داده از سایر امکانات Bubble است.

Shopify

یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که امکان ساخت انواع سایت‌های مختلف همچون طراحی سایت گردشگری، فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های اداری و سازمانی را برای شما فراهم کرده است.

امکانات

Shopify یک ابزار ساده و روان است. در این پلتفرم بیش از 70 قالب حرفه‌ای در نظر گرفته شده است که می‌توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید؛ همچنین دسترسی محدودی به امکانات CSS و HTML در این سایت ساز تعبیه شده است تا بتوانید از قابلیت‌های متنوع این دو زبان بهره‌مند شوید.

در Shopify پرداخت‌ها مطابق با PCI است و از پرداخت‌های امن سه بعدی نیز پشتیبانی می‌شود؛ علاوه بر این امکان اتصال سایت به Google Analytics، پشتیبانی 24، بروز رسانی‌های فوری، دسترسی به تمامی قابلیت‌های SEO و امکان سفارشی سازی به صورت محدود نیز وجود دارد.

انواع روش طراحی سایت بدون کدنویسی کدامند؟

تصویر مرتبط به طراحی سایت بدون کد نویسی

روش طراحی سایت بدون کدنویسی کاملا ساده است و سختی یا تنوع زیادی ندارد و شما تنها با یک درگ‌اند دراپ ساده می‌توانید از امکانات مدنظر استفاده کنید؛ به عنوان مثال وردپرس یکی از ساده‌ترین ابزارهایی است که با نسخه فارسی آن می‌توانید مرحله به مرحله طراحی سایت را بدون هیچ چالشی پشت سر بگذارید.

از آنجایی که ساخت سایت بدون کدنویسی نیاز به مهارت و دانش خاصی ندارد شما با هر سطحی از اطلاعات می‌توانید بهترین سایت را راه‌اندازی کنید؛ از طرفی به کمک وردپرس ضمن طراحی انواع سایت‌های مختلف می‌توانید از امکانات رایگان آن همچون قالب، افزونه و غیره استفاده کنید.

برای آموزش ساخت سایت بدون کدنویسی می‌توانید به برخی وبسایت‌های معتبر همچون سی فایو مراجعه کنید و از فایل‌های آموزشی و وبینارهای کاربردی آن‌ها استفاده کنید.

 

منبع: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها